Burza w mediach o Portalu Szkoła.net

1. Data: 2005-09-07 09:32:08

Temat: Burza w mediach o Portalu Szkoła.net
Od: "Portal Szkola.net" <a...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Dzień Dobry.
W związku z ostatnimi artykułami w mediach zapraszam do dyskusji na
łamach nowego forum.

Szczegóły: http://forum.szkola.net/viewtopic.php?t=12

--
Z poważaniem
Administrator Portalu Szkola.net

2. Data: 2005-09-07 11:58:27

Temat: Re: Burza w mediach o Portalu Szkoła.net
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Portal Szkola.net" <a...@s...net> napisał w
wiadomości news:dfmc3d$ne3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Szczegóły: http://forum.szkola.net/viewtopic.php?t=12

A co to za burza?

Czytam wlasnie i widze ze do walki jest wciagniety Paweł Jaros -
wczoraj atakowli go w TV.
(slusznie czy nie - nie wiem, moze tylko o to chodzi,
o zmiane stolkow?)

Dalej - z tresci wiadomosci mozna sie nie wprost domyslec ze na forum
potralu byly
jakies wuglaryzmy, wiec ktos upomnial portal, chyba gazety napietnowaly, a
portal teraz sie broni (odgryza?).

Pozdrawiam,
Duch

3. Data: 2005-09-07 16:48:59

Od: "lamia_" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

o co chodzi z burzą wokól tego portalu??? możecie mi uchylić rąbka
tajemnicy? bo coś nie widzę nic na googlach...

Lamia_

4. Data: 2005-09-07 17:40:24

Od: "Charstic Slide" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

święta prawda, niektóre kołki niepotrafia napisac chuj poprawnie, piszą huj
albo kórwa (kurwa poprawnie), chociaż to i tak są trudne słowa :-P

5. Data: 2005-09-07 18:33:14

Od: Neas <n...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

lamia_ pisze:

> o co chodzi z burzą wokól tego portalu??? możecie mi uchylić rąbka
> tajemnicy? bo coś nie widzę nic na googlach...

To wygląda raczej na taki zakamuflowany spam. :->

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

6. Data: 2005-09-08 07:43:44

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neas" <n...@n...invalid> napisał w wiadomości

> To wygląda raczej na taki zakamuflowany spam. :->

Na to wyglada

Nowa afera w Domu Wielkiego Brata:
- "Kto pil z mojego kubeczka?"

Duch

CAŁKOWICIE ZNIESIONA POCZYTALNOŚĆ- PAR 31 PUNKT 1
CAŁKOWICIE ZNIESIONA POCZYTALNOŚĆ- PAR 31 PUNKT 1
psycholog dziecięcy Wrocław [gdzie]
Osobowość zdezintegrowana psychotycznie
problem...