By być sobą..

1. Data: 2007-06-08 14:08:27

Temat: By być sobą..
Od: ines2403 <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile potrzeba cierpień by być sobą..Jak ogromnie straszny wpływ na stan
psychiczny mają inni ludzie,internet,telewizja,gazety...z pozoru to
wszystko jest tłem Twojego życia..To wszystko jedynie obraca się wokół
Ciebie... Z czasem zaś zapominasz o własnej egzystencji i wtapiasz się
w ich świat,zupełnie nie zastanawiając się dlaczego właściwie to
robisz....Oglądasz gazety ..Widzisz piękne kobiety mające idealne
ciało ...Ich świat nieco rożni się od Twojego...One chodzą prawie
codziennie do makijażystek,manikiurzystek,
masarzystek ,fryzjera,stosują ściśle określoną dietę zapewniającą im
wspaniałe ciało ...Widzisz jak ładnie prezentują się na wszystkich
fotografiach ..Każda jest niemalże idealna...Czasem patrzysz na nie i
wyobrażasz siebie na ich miejscu....i nabiera Cię nieodparta ochota
bycia takimi jak one..bycia pięknym ,szczupłym,wiecznie
młodym.Patrzysz na poszczególne tytuły artykułów... ,,Schudnij 7kg w
dwa tygodnie!!''Wystarczy że taki artykuł Cię zainteresuje.Co jakiś
czas przypominasz sobie o nim na nowo.Wracasz do niego coraz
częściej.Mając choć troszkę czasu dla siebie sięgasz po ową gazetę i
myślisz sobie czemu nie spróbować?? Czy nie mogę być taka jak one??
Później zaczynasz odżywiać się według diety, którą stosuje Heidi
Klum ,od czasu do czasu robisz sobie głodówkę,chodzisz na
siłownie,fitness...Spędzasz tam połowe dnia..Wkońcu zaczynasz chodzić
do masarzysty bo zakwasy nie dają Ci spokoju.. Wystarczy mieć silną
wolę ,by stać się Heidi Klum,Paris Hilton a nawet Jessicą Alba....Tak
niewiele trzeba by czuć się lepiej..W tym momencie zaczynają nasuwać
się pytania ...Jaka jest cena tego wszystkiego?Czym jest tak naprawdę
piekność?Przecież to pojęcie względne ..A jednak w dzisiejszych
czasach piękność utożsamia się z super laskami mającymi gładką cerę
niczym pupcia niemowlaka ,jędrnym, szczupłym,pięknie wymodelowanym
ciałem,które jest efektem cieżkiej pracy na siłowni...A także
wystrzałową osobowością, która zapewne spodoba się niejednemu
meżczyźnie...No właśnie..Co z moja osobowością?Wyglądam przecież
podobnie do tych gwiazd z telewizji!...Więc czemu w moim życiu nie ma
zainteresowania ze strony mężczyzn?..Sięgasz po gazetę i rozwiązujesz
jeden z psychotestow,który w Twoim przeświadczeniu powie Ci wszystko
na temat twojej osobowości..I co wychodzi?,,Jesteś twórcza,
niesamowicie wrażliwa.Umiesz dostrzegać pragnienia innych i w razie
potrzeby przychodzić im z pomocą.Masz niesamowity temperament.Lubisz
znajdować się w centrum zainteresowania.Zawsze znajdziesz sposób by
dotrzeć do swojego celu.Masz wspaniałe poczucie humoru...myślisz
sobie...jestem idealna!...Lecz...gdzie tu jest prawda?Czy przypadkiem
nie czytasz tego co chcesz usłyszeć?Nie!To niemożliwe!Przecież ja
jestem idealna...Powtarzasz coraz to cichszym głosem i dalej wmawiasz
sobie wszystkie cechy o których wspomniano w teście.
Ten cały świat gwiazd z czasem zaczyna stawać się Twoim światem.Trudno
się od niego oderwać.Lecz jeszcze trudniej stać się na nowo sobą....

2. Data: 2007-06-08 14:32:56

Temat: Re: By być sobą..
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ines2403; <1...@m...googlegroups.com
> :

> Ile potrzeba cierpień by być sobą..

Sobą czyli kim?

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

3. Data: 2007-06-08 14:48:15

Od: assembler <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ines2403 wrote:

> Ile potrzeba cierpień by być sobą..

Na moje to zawsze się jest sobą.
Można tylko przyjmować opinie innych
i postępować jak oni, ale jak się ma mózg
na swoim miejscu to tego typu
"problemy" same znikają.

> Więc czemu w moim życiu nie ma
> zainteresowania ze strony mężczyzn?..

> Sięgasz po gazetę i rozwiązujesz
> jeden z psychotestow,który w Twoim przeświadczeniu powie Ci wszystko
> na temat twojej osobowości..

Widzę ogromną korelację między tymi dwoma zdaniami.

> Ten cały świat gwiazd z czasem zaczyna stawać się Twoim światem.

Mów za siebie. Mnie on w ogóle nie obchodzi.
Nie mam TV, w gazetach omijam durne artykuły i mam to gdzieś.
Świat gwiazd moim światem? Jakaś paranoja.
--
assembler

4. Data: 2007-06-08 15:28:40

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Cze, 16:08, ines2403 <c...@w...pl> wrote:
> [...]

Jeśli piszesz o sobie, to myślę, że powinnaś popracować nad poczuciem
własnej wartości, którego najwyraźniej Ci brak... Nie chcę wnikać skąd
to się u Ciebie wzięło (chyba, że przejawisz chęć pisania na ten
temat), ale przyczyna gdzieś tam sobie zapewne leży...głęboko.
Jesteś zniewolona przez jakieś wzorce promowane w mediach. A one
przecież raz są takie, raz inne. Masa zbędnych informacji
zaśmiecających nasz umysł. Masa bzdur. Ale biznes się kręci :)

A Ty przecież jesteś niepowtarzalna. Nie chciej być taka jak inne :)
Pomyśl, co/kto jest dla Ciebie w życiu naprawdę ważny.
Pokochaj najpierw siebie - a pokochają Cię inni.
Uśmiechnij się do siebie i świata - a świat uśmiechnie się do
Ciebie :)

Być sobą...to być wolnym.

Głowa do słońca :)

PS. Zamiast siedzieć z gazetą na kanapie, polecam spacer po lesie.
Duuuużo przyjemniej i zdrowiej :)

Fragile

5. Data: 2007-06-08 15:56:59

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

ines2403<c...@w...pl>
.com

> Ile potrzeba cierpień by być sobą..[...]

Jesteś pasztetem?

PN

6. Data: 2007-06-08 18:29:00

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ines2403; <1...@m...googlegroups.com
> :

> Sobą czyli kim?

W twoim przypadku?
>Flyer...
...em
;)

7. Data: 2007-06-08 19:09:32

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przez kulturę, otoczenie społeczne i warunki życiowe. Nie jest to de
> facto poszukiwaniem "ja", ale poszukiwaniem wygodnej dziupli, w której
> można się zaszyć, ale "ja" nadal pozostaje wytworem kultury, otoczenia
> społecznego, warunków życiowych.
>
> Prawdziwe "ja" to emocje, "charakterystyka układu", a nie wyznawane
> wartości, zachowania, pamięć (czerpiąc z własnego doświadczenia
> podejrzewam, że to co pamiętamy jako kształtujące "ja", tak naprawdę go
> nie ukształtowało, zatrzymało się w pół drogi pomiędzy przyuswojeniem a
> zastosowaniem, wręcz zatrzymuje rozwój).

Skowronki, kolibry i kilka innych lataczy
potrafi-ma potrzebę zawisać "nieruchomo" w locie
co nie znaczy że wyrzekły się lotu
lub wstrzymały swoje zadania w połowie ich wykonywania...Flyerze ;)

8. Data: 2007-06-08 19:09:43

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky; <f4c740$h08$1@news.onet.pl> :

9. Data: 2007-06-08 19:41:04

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky; <f4c9g1$nvv$1@news.onet.pl> :

> [...]

> co nie znaczy że wyrzekły się lotu
> lub wstrzymały swoje zadania w połowie ich wykonywania...Flyerze ;)

Wiem, dlatego uwalniam zasoby swojej pamięci, ale nie "naokoło", ale
wprost. Pomaga, wymazuje i zmienia. ;)

Flyer

--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

10. Data: 2007-06-08 19:52:58

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sky; <f4c9g1$nvv$1@news.onet.pl> :

> Wiem, dlatego uwalniam zasoby swojej pamięci, ale nie "naokoło", ale
> wprost. Pomaga, wymazuje i zmienia. ;)
>
> Flyer

Tylko poco? ;)

Obraz duszy polskiej