Re: Być wyjatkowym.

Data: 2008-05-05 15:20:12
Temat: Re: Być wyjatkowym.
Od: chmurka <c...@i...onet.pl>

Kalinka:

> "I zawsze pamietaj, że jesteś kimś wyjątkowym. Jedyne co musisz zrobić, to
> pozwolić innym zobaczyć, że taki jesteś"
> Milton H. Erickson

[...]

> Czy dalej ciagnąć i starać się o pracę w zawodzie, w
> którym mam wiele wiadomości, czy rozpocząć nową drogę, całkiem nową. Nawet
> nie wiem jak jej szukać.

Od pewnego czasu stawiam sobie to samo pytanie.
Jestem w trochę innym punkcie (chociaż mój Synek dorasta szybciutko, coraz
szybciej, On zwyczajnie czas przegania;-)
Ale podobnie jak Ty, szukam nowej-starej drogi.
Gorąco polecam Ci książkę "Antykariera" R. Jarow'a. Właśnie ją 'czytam'
Pozdrawiam, powodzenia:)

--
chmurka An.