Re: Byłam ja w pasmanteriach w W-wie

From: Julka <s...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Byłam ja w pasmanteriach w W-wie
Date: Tue, 29 Nov 2005 00:04:00 +0100

OLUSIA wrote:

> Witam! Byłam to i powiem, com widziała, to się może komus przyda.
> Soho - ul.Śniadeckich. Jak zwykle masa guzików, bardzo ładnych i
> różnych. Włóczek jest trochę, sporo do haftowania, ale nie
> odniosłyście wrażenia, że te Panie, jakby z innej epoki - jakby im
> nie zależało? Ciągle kwaśne, niezadowolone i w sumie nic nie wiedzą,
> ani co to jest, ani co się z tego robi. Włóczka jest taka kosmata,
> mięciutka w dotyku, melanż zagraniczny cały po 12 zł motek, w koszyku
> na ladzie stoi z próbką na drutach - ładna i miła. Złotej jakiejś
> [...]

Byłaś w niewłaściwych pasmanteriach, Śniadeckich to ostateczność, bo
wiecznie niezadowolone panie chyba nie potrzebują zarabiać pieniędzy,
więc może nie warto im ich zostawiać. Blue City niestety droga i
niestety obsługa na nitkach się nie zna. Co do decoupage się nie
wypowiadam, ale po próbie zapytania kiedyś o linijkę do patchworku
(skoro to taka nowoczesna pasmanteria, to powinni mieć) zobaczyłam
panikę w oczach sprzedawczyni i pytanie czy to tam, o, to czarne, to to.
To czarne to była linijka krawiecka taka do wymierzania zapasów na szwy.
Poza tym mnie denerwuje konieczność jechania do dwóch pasmanterii, jeśli
chcę pasemko muliny DMC i motek Aidy, a w Blue City Coatsa nie
dostaniesz. Ignorancja panuje też w pasmanterii na tyłach domów centrum
(tej, która tu spamuje czasem). Nie polecam też pasmanterii na rogu
Czerniakowskiej i Chełmskiej. Drogo przepotwornie, a wybór taki sobie.

Gdzie warto się wybrać:

Surowieckiego- do Doroty, gdzie jest i fachowo, i grupkowo i na dodatek
można pomarudzić i dostać niezdobywalne (biję pokłony za Anchora 80 ;) )

Targowa- fachowo, duży wybór, obsługa w porządku, jeśli nie jest się
osobą, która przez dwie godziny nie wie, czego chce ;)

Dąbrowszczaków- dla maniaków włóczek. Można wybierać, przebierać i macać
do woli ;) Wybór włóczek ogromny :)

Można jeszcze na Świętokrzyską w kwestiach włóczkowych, ale ceny są tam
dość wysokie (włóczka, którą sobie upatrzyłam, w Wołominie kosztowała 4
zł taniej za motek). Obsługa w porządku.

Pozdrawiam
J.

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl