Re: Byłam ja w pasmanteriach w W-wie

From: "M&M" <m...@n...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Byłam ja w pasmanteriach w W-wie
Date: Wed, 30 Nov 2005 20:51:55 +0100

Użytkownik "OLUSIA" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
news:dmeqap$35q$1@inews.gazeta.pl...
> Witam!
> Byłam to i powiem, com widziała, to się może komus przyda.
> Soho - ul.Śniadeckich. Jak zwykle masa guzików, bardzo ładnych i różnych.
> Włóczek jest trochę, sporo do haftowania, ale nie odniosłyście wrażenia,
> że
> te Panie, jakby z innej epoki - jakby im nie zależało? Ciągle kwaśne,
> niezadowolone i w sumie nic nie wiedzą, ani co to jest, ani co się z tego
> robi. Włóczka jest taka kosmata, mięciutka w dotyku, melanż zagraniczny
> cały
> [...]

Witam,
polecam jeszcze pasmanterie w Galerii Mokotow. Tansza niz w Blue City i
kobitki bardzo sympatyczne. Jedyna wada (ale chyba niewielka)-zeby zaplacic
karta rachunek musi przekroczyc 20 złotych.
Wczoraj musialam kupic ozdobna klamerke do sukienki. Pani od szycia sukienki
polecila mi pasmanterie na Emilii Plater - nedza, chyba 5 kobitek tam siedzi
nic nie robia tylko gledza, a jak sie zapytac o cos konkretnego to albo nie
wie albo nie ma......
Pojechalam do Galerii i bez problemu wybralam klamre, kupilam bebenek do
maszyny do szycia i 4 motki niebieskiej wloczki. Nigdy nie wychodze stamtad
tylko z rzecza po ktora ide (straszna wada)
Pozdrawiam
M&M