Re: Byłam ja w pasmanteriach w W-wie

From: Julka <s...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Byłam ja w pasmanteriach w W-wie
Date: Wed, 30 Nov 2005 21:07:39 +0100

M&M wrote:

> Witam,
> polecam jeszcze pasmanterie w Galerii Mokotow. Tansza niz w Blue City i
> kobitki bardzo sympatyczne. Jedyna wada (ale chyba niewielka)-zeby zaplacic
> karta rachunek musi przekroczyc 20 złotych.
> Wczoraj musialam kupic ozdobna klamerke do sukienki. Pani od szycia sukienki
> polecila mi pasmanterie na Emilii Plater - nedza, chyba 5 kobitek tam siedzi
> nic nie robia tylko gledza, a jak sie zapytac o cos konkretnego to albo nie
> wie albo nie ma......
> Pojechalam do Galerii i bez problemu wybralam klamre, kupilam bebenek do
> [...]

Wszystko się zgadza, ale jest mimo wszystko droga w porównaniu z innymi.
Polecić ją mogę jeśli chodzi o rzeczy do decoupage, jeśli chodzi o nici,
to majątek tam można stracić. Przy okazji- od pewnego czasu papier do
decoupage i trochę innych gadżetów można kupić w Talensie na
Mazowieckiej, byłam właśnie i nabyłam ;) Mają też plastikowe
przezroczyste bombki, jeśli kogoś interesuje :)
Pozrawiam
J.

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl