Re: Byłam ja w pasmanteriach w W-wie

From: "OLUSIA" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Byłam ja w pasmanteriach w W-wie
Date: Fri, 9 Dec 2005 07:48:41 +0000 (UTC)

OLUSIA <o...@g...pl> napisał(a):

> Witam!
Niniejszym polecam pasmanterię pod Marriottem - od strony południowej, tylko
jedna tam jest - sympatyczna obsługa, cały wieszak muliny DMC i Aradny,
wyłożona Burda, stołek, mozna przejrzeć i nikt nie popędza i nie psyka, ceny
może nie takie małe, ale jak potrzebny kolor to tam przeważnie jest. Dużo
suwaków. Można też do tych pań zadzwonić, zapytać. Troszkę włóczek jest, ale
miejsca tam malutko.
Oglądanie i kupno wykrojów z Burdy można też uskutecznić przy Pięknej (blisko
Pl.Konstytucji) w sklepie z materiałami, tam jest cały kącik do oglądania z
krzesłem.
Jak do tej pory to najgorzej z tą Burdą miałam w pasmanterii na Widok, gdzie
jest dużo drutów, szydełek itd., ale pani stoi i patrzy na co patrzę, co
wprowadza nerwową atmosferę, a dłuższy pobyt wyraźnie deprymuje te panie i
zaczyna je rzucać po sklepie. Ale to tam taka tradycja najwidoczniej -
jesteście młode i nie pamiętacie pierwszej właścicielki, która sprowadzała z
Francji guziki za ciężkiej komuny, po ciężkiej znajomości, liczyła jak Cygan
za matkę i ... nie pozwalała wybierać.