Bylam w Pisarzowicach, ach, ach, ach

1. Data: 2003-05-19 18:02:08

Temat: Bylam w Pisarzowicach, ach, ach, ach
Od: "Iza Wójcik" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcac sobie wynagrodzic jakos niemoznosc dojechania na spotkanie grupy
postanowilam wybrac sie wreszcie do Pisarzowic zobaczyc azalie.
Wlasciwie to jeszcze teraz te wszystkie kolory migaja mi przed oczami
To jest po prostu niesamowite.....( w tym miejscu wzdycham sobie z
rozrzewnieniem wspominajac wycieczke). Nie przypuszczalam , ze beda tam
takie tlumy i wycieczki autokarowe z polowy Polski ( sadzac po
rejestracjach) a takze z Czech. Kto tylko moze to niech sie koniecznie tam
wybierze w przyszlym roku - wrazenie jest niezapomniane.
Oczywiscie kupilam pare krzakow azalii i rododendronow i juz zaplanowalam
zakupy na przyszly rok.

Iza Wójcik - cala rozanielona

2. Data: 2003-05-20 08:15:24

Temat: Re: Bylam w Pisarzowicach, ach, ach, ach
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza Wójcik:
> [...]
> rejestracjach) a takze z Czech. Kto tylko moze to niech sie
> koniecznie tam wybierze w przyszlym roku - wrazenie jest

Rzeczywiście, trudno sobie wyobrazić taką orgię kolorów! Byłam też w
ubiegłym roku u Państwa Pudełków na Święcie Kwitnącej Azalii i widzę
jakie spustoszenia mają w swoich ogrodach po mroźnej zimie. Ale i tak
jest bajkowo, również gorąco polecam, naprawdę warto to zobaczyć.
A propos, czy był ktoś w ogrodzie dendrologicznym Wojsławicach na
Dolnym Śląsku?

--
ELa

3. Data: 2003-05-20 12:20:00

Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza Wójcik" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> Chcac sobie wynagrodzic jakos niemoznosc dojechania na spotkanie grupy
> postanowilam wybrac sie wreszcie do Pisarzowic zobaczyc azalie.
> Wlasciwie to jeszcze teraz te wszystkie kolory migaja mi przed oczami

Masz na myśli Pisarzowice koło Bielska czy te opolskie ?

--
Jacek Dacka "Jactro"
j...@b...com.pl

4. Data: 2003-05-20 14:54:25

Od: "Iza Wójcik" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz na myśli Pisarzowice koło Bielska czy te opolskie ?
Mam na mysli Pisarzowice kolo Bielska. Przepraszam, ze wczesniej tego nie
zaznaczylam ale nie wiedzialam, ze sa tez inne, ktore slyna z azalii.

Iza Wójcik

5. Data: 2003-05-21 09:03:35

Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam na mysli Pisarzowice kolo Bielska. Przepraszam, ze wczesniej tego nie
> zaznaczylam ale nie wiedzialam, ze sa tez inne, ktore slyna z azalii.
>
> Iza Wójcik

Przepraszam że zapytałem ale jestem świeży na grupie i nie wiem które
Pisarzowice słyną z azalii.Do tych bielskich mam stosukowo blisko. Podajcie
jakiś adres, może jakaś stronka www gdzie mogę poczytać o tym słynnym
miejscu.
Jacek Dacka "Jactro"
j...@b...com.pl
<<<wytnij bezspamu>>>

6. Data: 2003-05-21 09:05:48

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jactro" <j...@b...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Podajcie
> jakiś adres, może jakaś stronka www gdzie mogę poczytać o tym słynnym

Proszę bardzo:-)

http://www.azalia.pl/azalia/

Zaznaczam, nie mam tam żadnych udziałów:-)

Pozdrawiam
Marta

7. Data: 2003-05-21 09:52:18

Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Proszę bardzo:-)
>
> http://www.azalia.pl/azalia/
>
> Zaznaczam, nie mam tam żadnych udziałów:-)

:-[ ]]]]]]] Wygląda imponująco.
Dzięki:-)
--
Jacek Dacka "Jactro"
j...@b...com.pl

8. Data: 2003-05-21 14:43:11

Od: "Iza Wójcik" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-[ ]]]]]]] Wygląda imponująco.
> Dzięki:-)
Jedz koniecznie. Nie wiem czy to teraz bedzie mozliwe ale podczas dni
otwartych udostepniali takze do zwiedzania swoj ogrod i tam to dopiero jest
raj.
Zapytaj sie czy to jest jeszcze mozliwe. Jesli pojedziesz jeszcze w tym
tygodniu to jest szansa, ze jeszcze nie przekwitly wszystkie krzewy ( w
sumie nie jest zbyt cieplo) i moze nacieszysz oczy tak jak ja w sobote i
niedziele. ( bylam dwa razy, bo koniecznie musialam to cudo pokazac reszcie
rodziny).
Wez ze soba troche grosza bo nie wierze, ze wyjedziesz stamtad bez jakis
zdobyczy.

Iza Wójcik

PS. ja tez nie mam tam zadnych udzialow ;-))

9. Data: 2003-05-22 05:28:23

Temat: Odp: Bylam w Pisarzowicach, ach, ach, ach
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jactro" <j...@b...com.pl> napisał w wiadomości
(...)
> Masz na myśli Pisarzowice koło Bielska czy te opolskie ?
>
> --
> Jacek Dacka "Jactro"

Na Opolszczyźnie słynie - Moszna - z azali i rododendronów :-)

Pozdrawiam Krycha

moje gapiostwo, niestety..
Jak łąka
Rózanecznik - przesadzanie