Brak flaszki

1. Data: 2000-04-06 20:38:45

Temat: Brak flaszki
Od: "ziutek" <k...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem jak Wy, ale dzisiaj odpaliłem komputer. Wogóle to " planety
szaleją..." Czytam co piszeie i chce mi się wyć! Naprawdę. Niektórzyb tak
pieprzą, że aż ich szkoda. Może lepiej zapisali by się do LOKu. (nie wiem
czy takie coś jeszcze istnieje) albo do ZChN. Sorry ludzie ale nie wiem po
co te grupy. Chyba żeby w miarę bezsensownie tracić cenny czas. Występuję
jak Ziutek bo wstyd by mi było przyznać się,że uczestniczę w niektórych
dyskusjach. Mam nadzieję, że niejednokrotnie wsadzę kij w mrowisko. Akurat w
tej dziedzinie jestem OK ( w przeciwieństwie do życia w rodzinie). No to
sorry. Walcie po mnie. Spłwa to po mnie jak po gęsi. Czekam na odp, na
grupie lub na PRIV ( o ile wiecie co to znaczy) :))))

1. Data: 2000-04-06 20:48:57

Temat: Re: Brak flaszki
Od: "edo" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ty dupku to pewnie uzywasz kompa tylko do grania w jakies popierd...
gierki.niektorzy ludzie jednak do pracy a w wolnym czasie,zeby dowiedziec
sie czegos o czym nie wiedza.ty pewnie jestes omnibusem oczywiscie jezeli
wiesz kto to jest.
daj sobie luz z tymi pierdolami.

1. Data: 2000-04-06 21:05:36

Od: " MySZ" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

{ciach, kupa bzdur}

kurde, nastepny? cos sie rozwiazal wor z takimi goscmi ostatnio...brrrr...

--
><><MEMBER<>OF<>THE<><><
MySZ - 40590025
Gdy mijasz sie z prawda,
wysun chociaz kierunkowskaz.

1. Data: 2000-04-06 21:55:32

Od: phenomen <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>sie czegos o czym nie wiedza.ty pewnie jestes omnibusem oczywiscie jezeli

co masz do gierek ? :)

10^98

1. Data: 2000-04-06 21:55:35

Od: "wredna" <w...@s...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaloz se ziutek@hotmejl... to bedzie i na priva ;]

1. Data: 2000-04-07 05:09:28

Od: Mariusz Tarkowski <t...@p...tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

ziutek wrote:

> [...]
> tej dziedzinie jestem OK ( w przeciwieństwie do życia w rodzinie). No to
Marzy Ci sie ... ;-)
To jest wolny kraj i wolny Usenet - ponial ... ?
--
PZPR !

1. Data: 2000-04-07 05:24:33

Temat: Odp: Brak flaszki
Od: "Paweł Przeździak" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem jak Wy, ale dzisiaj odpaliłem komputer. Wogóle to " planety
> szaleją..." Czytam co piszeie i chce mi się wyć!

To wyj, byle głośno, bo wtedy to będzie miało sens

>Sorry ludzie ale nie wiem po
> co te grupy.

Jak nie wiesz to przeczytaj nazwę grupy, po części powinna rozjaśnić twoją
cimnotę.

>Chyba żeby w miarę bezsensownie tracić cenny czas.

Nie raz dużo szybciej mozna znaleźć rozwiązanie problemu pytająć kogoś kto
ma coś do powiedzenia. Mi się kilka razy udało zaoszczędzić czas. A
pozatym ta grupa jest chyba jedną z sensowniejszych i słowo LAMER tu raczej
nie pada. A ludzie są dość życzliwi nawet dla tych co się na samochodach
nie znają.

>Występuję
> jak Ziutek bo wstyd by mi było przyznać się,że uczestniczę w niektórych
> dyskusjach.

To nie uczestnicz, nie ma przymusu.

>Mam nadzieję, że niejednokrotnie wsadzę kij w mrowisko.

Uważaj na służby leśne, mrowiska są pod ochroną. A w zasadzie z twoją
nienawiścią do mrówek to źle trafiłeś bo to jest grupa samochodowa a nie
ekologów.

>Akurat w
> tej dziedzinie jestem OK ( w przeciwieństwie do życia w rodzinie).

Myślę że i w tej dziedzinie nie jesteś OK

>No to
> sorry. Walcie po mnie. Spłwa to po mnie jak po gęsi. Czekam na odp, na
> grupie lub na PRIV ( o ile wiecie co to znaczy) :))))

W zasadzie to, cię zignoruję.

Nie pozdrawiam

Paweł Przeździak

1. Data: 2000-04-07 06:01:29

Od: "Maciek Kuligowski" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ziutek napisał(a) w wiadomości: ...
>Nie wiem jak Wy, ale dzisiaj odpaliłem komputer. Wogóle to " planety
>szaleją..." Czytam co piszeie i chce mi się wyć! Naprawdę. Niektórzyb tak

>(..........)

Kup sobie Ziutek nowy dres, to Ci chandra przejdzie
Nie pozdrawiam

..

1. Data: 2000-04-07 06:04:22

Od: "Xantrix" <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ziutek <k...@i...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:pB6H4.42882$a...@n...tpnet.pl...
-------------
.............jak w temacie...też bym się
nachlał.....................................
Buziaki

1. Data: 2000-04-07 06:40:20

Od: "Babba" <S...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

[bełkot]
Taniej ci wyjdzie, jak namoczysz watke w alkoholu
i wsadzisz ją sobie do odbytu.

AUTISME ET AUDIOVISUEL
osobowosc
praca w gazecie