cedr

1. Data: 2001-03-20 17:47:57

Temat: cedr
Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Czy ktoś z was uprawia cedry w swoim ogrodzie ?

Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2001-03-21 08:30:58

Temat: Re: cedr
Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2001-03-21 09:28:28

Od: "Jardin" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z was uprawia cedry w swoim ogrodzie ?
> Pozdrawiam
> Piotr

Witam!
Mam w ogródku od 3 lat cedrus deodara (cedr himalajski),
rośnie b.dobrze, już zaczynam się martwić jego rozmiarami :))
Jeśli tak dobrze "sprawuje" się cedr himalajski z pewnością dobrze
powinien rozwijać się cedr libański, ponieważ jest bardziej
mrozoodporny.

Pozdrawiam
Lidia

4. Data: 2001-03-21 11:40:04

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz Łukowski <t...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:001b01c0b1e1$1503c360$4...@g...incochg.pl
> Ja bede uprawial cedry libanskie jak tylko zdobede sadzonki lub nasiona.
> Narazie poszukuje ich bezskutecznie. Na poczatku kwietnia w W-wie na
> Nowoursynowskiej maja byc spore targi i zamierzam wtedy je posiasc
To ma być 5-8 IV, inne imprezy:
http://www.ogrodnik.pl/imprezy.asp
pozdr. Jerzy

5. Data: 2001-03-21 13:00:52

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

> To ma być 5-8 IV, inne imprezy:
> http://www.ogrodnik.pl/imprezy.asp
> pozdr. Jerzy
dzieki. Przy okazji czy istnieje jakis zatwierdzony wzor nanoszony zelazkiem
z folii na koszulke czy czapeczke, ktory umozliwia pl-rec-ogrodnikowi
zidentyfikowanie na targach innego pl-rec-ogrodnika?
Tomek

6. Data: 2001-03-23 11:25:09

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Tomasz Łukowski

> [...]
> z folii na koszulke czy czapeczke, ktory umozliwia
> pl-rec-ogrodnikowi
> zidentyfikowanie na targach innego pl-rec-ogrodnika?

No właśnie. Ja też się wybieram na Horti Expo (z pewną taką
nieśmiałościa, bo drogo, ale za to sporo nowości i można dostać piękne
rośliny do oczka wodnego - Tata nie wyłowił przed zimą i wszystkie
poszły do Krainy Wiecznych Łowów :-((((). Za to z przyjemnością
spotkałabym się z pl-rec-ogrodnikami, tylko jak się poznać??? Czerwona
róża w zębach? Czy może metodą 'Szuflandia! Szuflandia!'? ;-)) Jakiś
transparent? Chyba te koszulki to niezły pomysł, ale jak będzie
brzydka pogoda to co, na kurtkę ją założę?

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

7. Data: 2001-03-23 18:35:51

Temat: Było:Odp: cedr - jest - logo grupy
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz Łukowski <t...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:016101c0b205$c2abe640$4...@g...incochg.pl
> Przy okazji czy istnieje jakis zatwierdzony wzor nanoszony zelazkiem
> z folii na koszulke czy czapeczke, ktory umozliwia pl-rec-ogrodnikowi
> zidentyfikowanie na targach innego pl-rec-ogrodnika?
No to co? Padła propozycja nie do odrzucenia.
Może wzorem pl.misc.samochody zrobimy sobie nalepkę typu "logo"
niekoniecznie na samochody ale np. na czapeczki i koszulki?
Kto jest za?
pozdr. Jerzy

8. Data: 2001-03-25 18:19:08

Od: "Robert Wyszogrodzki" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

W jakim rejonie Polski rosnie to cudo?
Robert

9. Data: 2001-03-26 08:30:35

Temat: Re: Było:Odp: cedr - jest - logo grupy
Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może wzorem pl.misc.samochody zrobimy sobie nalepkę typu "logo"
> niekoniecznie na samochody ale np. na czapeczki i koszulki?
Ja oczywiscie jestem za. Moze na logo nadawalby sie slynny, zakupiony
niedawno, niemalze legendarny Picea orientalis 'Aurea' ? :-))
Tomek

begin 666 Microsoft Outlook.lnk
M3 ````$4`@``````P ```````$8+````( ````#P7KGG,[P!`+ +VQ%IOP$`
M\%ZYYS.\`1!E`````````0```````````````````+,`% `?#^!/T"#J.FD0
MHM@(`"LP,)T9`"-#.EP``````````````````````!'N)0`Q```
```!^)TN5
M$0!0<F]G<F%M($9I;&5S`%!23T=207XQ`"@`,0``````)R@0NA `36EC<F]S
M;V9T($]F9FEC90!-24-23U-^,0`<`#$``````"<H$+H0`$]F9FE
C90!/1D9)
M0T4`&P`R`!!E``!R(@"X((!/=71L;V]K+F5X90````!C````' ````$````<
M````+0```%)/4T]B````$0````,```#U&GHM$ ````!#.EQ0<F]G<F%M($9I
M;&5S7$UI8W)O<V]F="!/9F9I8V5<3V9F:6-E7$]55$Q/3TLN15A
%```W`"XN
M7"XN7%!R;V=R86T@1FEL97-<36EC<F]S;V9T($]F9FEC95Q/9F9
I8V5<3U54
,3$]/2RY%6$4`````
`
end

10. Data: 2001-03-26 08:47:46

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Tomasz =?ISO-8859-2?Q?=A3ukowski ?= napisał(a):

> Ja oczywiscie jestem za. Moze na logo nadawalby sie slynny, zakupiony
> niedawno, niemalze legendarny Picea orientalis 'Aurea' ? :-))
> Tomek

No nieeeeeeeee!! Żartujesz??? O winogronach nie słyszałeś?????? :-(
Pozdrawiam :-))))))))
Janusz

trawnik
Spec od dziekiego wina