Szukam rabarbaru

31. Data: 2002-09-05 12:00:15

Temat: Re: Szukam rabarbaru
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) wrote in
news:001e01c25458$fc59e440$b84c4cd5@d3h6c1:

> przez chwile podejrzewalem
> ze wyszalas za niego za maz z uwagi na tego dremelka

No wiesz?
Z powodu wiertary Hilti z udarem i sprezarka to moze, ale dremelka?
:-))))

> ps na wszelki wypadek dodam
> ze tez mam wiertarke dremela

Mozemy zalozyc fanklub!
Gdzie kupujesz koncowki? Bo moj Kolega Malzonek ostatnio sie obkupuje na
gieldzie mineralow - facet przywozi bez cla i jest o polowe taniej.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

32. Data: 2002-09-05 14:43:43

Temat: Re: Było: Szukam rabarbaru, Jest: Giganty
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Anula" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> Tylko mam pewne wątpliwości, ja się tam nie znam, ale to co było
> nazwane sadziec plamisty, tj. to co ja widziałam nie bardzo
> przypomina to, co jest na Twoim zdjęciu na stronie. To "moje"
> miało takie drobniutkie kwiaty, te Twoje są bardzo okazałe i
> bardzo intensywnie fioletowe. <:-o

One sa drobniutkie. Ale jak sie zrobi zdjecie z odpowiednio
malej odleglosci, to wydaja sie duze :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

33. Data: 2002-09-05 19:58:54

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> No wiesz?
> Z powodu wiertary Hilti z udarem i sprezarka to moze, ale dremelka?
> :-))))

dla mnie male jest piekne
a z miniaturowych
szybkoobrotowych wiertarek to praktycznie dwie liczace sie firmy

> Mozemy zalozyc fanklub!
> Gdzie kupujesz koncowki? Bo moj Kolega Malzonek ostatnio sie obkupuje na
> gieldzie mineralow - facet przywozi bez cla i jest o polowe taniej.
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

na Bema
tj poznanskim odpowiedniku Waszego stadionu dziesieciolecia
i tez o polowe tansze
:)
z pozdrowieniami (rowniez dla Kolegi Malzonka)
i usmiechami
_hehehe

34. Data: 2002-09-06 08:32:42

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 05 Sep 2002 14:43:43 GMT, "Michal Misiurewicz"
<m...@i...rr.com> wrote:

>One sa drobniutkie. Ale jak sie zrobi zdjecie z odpowiednio
>malej odleglosci, to wydaja sie duze :-)

Wiem, że rzeczywistość na Twoich zdjęciach wygląda pięknie -
świeżo obejrzałam zdjęcie mniszka :-) to może i dałam się oszukać
sadźcowi?
Tylko temu wyczyńcowi zmieniłabym nazwę na włośnica zielona
Setaria viridis(?), sprawdź, nie jestem już pewna swoich oczu
:-))) Cudne zdjęcia.

Pozdrawiam, Anula :-)

35. Data: 2002-09-06 09:10:19

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na Bema
> tj poznanskim odpowiedniku Waszego stadionu dziesieciolecia

Oj, mało jesteś spostrzegawczy, Ewa jest z Wro...
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

36. Data: 2002-09-06 12:48:38

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko temu wyczyńcowi zmieniłabym nazwę na włośnica zielona
> Setaria viridis(?), sprawdź, nie jestem już pewna swoich oczu

Opis w ksiazce, w ktorej korzystam, mowi ze Setaria viridis
ma "flexible inflorescence", a u tych moich klosy sa jakby
sztywne. Ale pojde pozniej jeszcze sprawdze. A moze to
Setaria glauca? Mam tez Setaria faberii (to raczej niewatpliwie),
musze zrobic zdjecie.

> :-))) Cudne zdjęcia.

Dziekuje.

Pozdrowienia,
Michal

37. Data: 2002-09-06 19:02:03

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Oj, mało jesteś spostrzegawczy, Ewa jest z Wro...
> --
> Pozdr. Jerzy Nowak

hehe
dla mnie z Wroclawia ( do niedawna ) byla Basia Kulesz....
:)
nie tyle malo spostrzegawczy co
nie zwracajacy uwagi na takie szczegoly
dla mnie internet to inny wymiar
poza czasem
poza przestrzenia
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

38. Data: 2002-09-06 21:57:49

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) writes:

> na Bema
> tj poznanskim odpowiedniku Waszego stadionu dziesieciolecia

A tfu, u nas, na szczęście, nie ma stadionu dziesięciolecia...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien nekrofil z Avignonu
Zepchnął raz żonę swą z balkonu,

39. Data: 2002-09-06 23:15:05

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> A tfu, u nas, na szczęście, nie ma stadionu dziesięciolecia...
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
:)
bbylem przekonany
ze cos takiego funkcjonuje w kazdym wiekszym miescie
:)

40. Data: 2002-09-08 01:10:23

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message
> [...]
> sztywne. Ale pojde pozniej jeszcze sprawdze. A moze to
> Setaria glauca? Mam tez Setaria faberii (to raczej niewatpliwie),

Po obejrzeniu roznych zdjec i poczytaniu opisow dochodze do wniosku,
ze to raczej Setaria glauca (wlosnica sina). W roznych jezykach setaria bywa
nazywana lisim ogonem, co brzmi ladnie po hiszpansku (cola de zorro).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz