Bylo posiedzenie

1. Data: 2003-02-01 01:58:49

Temat: Bylo posiedzenie
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj o godz. 9.30 (a nawet 9.45)rozpoczelo się spotkanie w ktorym
uczestniczyli dwaj aktywni czlonkowie grupy - Janusz Czapski i Wojtek
Padjas.
Byla kawa i piwo w krakowskiej kawiarni Europejska.
poniewaz bylem gospodarzem umiejetnie unikalem rozmowy o malinach -
wykazujac zainteresowanie winoroslami. Wymienilismy podglady na temat
naszych Zon a takze Corek - stwierdajac zgodnie, ze Zony mamy kochane a
corki zdolne i madre.
Nastepnie Janusz indoktrynowal mnie w kierunku spotkania w ogrodach
Boguslawa - co ma nastapic w maju.
Niestety musialem isc do pracy.
Ale i tak bylo baaardzo milo.
Gdyby komukolwiek z Was Mili zdarzylo sie byc w Krakowie - nieustajaco
zapraszam.
Wojtek pa

2. Data: 2003-02-01 12:49:07

Temat: Re: Bylo posiedzenie
Od: b...@o...pl (Lucjan) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapraszam.
> Wojtek pa
>
> Jak to? Bez prezesa boletusa? Coś podobnego,taka samowola !
Pozdrawia prezes boletus

--------------r-e-k-l-a-m-a-----------------

OnetPoczta: duża, szybka, bezpieczna!
http://poczta.onet.pl/oferta/

3. Data: 2003-02-01 12:56:01

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b1f9j9$jth$1@news.tpi.pl Wojciech P
<d...@p...com.pl>napisał(a):

> Byla kawa i piwo w krakowskiej kawiarni Europejska.

Bez gronowego wina Lacrima, żadna dyskusja się kupy nie trzyma :-)

> Niestety musialem isc do pracy.
> Ale i tak bylo baaardzo milo.

Czy planujesz spotkanie całej grupy u Wierzynka?

Pozdrawiam słonecznie Ja...cki

4. Data: 2003-02-01 16:18:21

Temat: Re: Bylo posiedzenie/Dirko
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl>

> Czy planujesz spotkanie całej grupy u Wierzynka?

Z radoscia w Krakowie - bez entuzjazmu u Wirezynka. Jest on daaalece
przebrzmiala swietnoscia. Bardziej pasowaloby Chlopskie Jadlo z chlebem ze
smalcem, kwasnica i pierogami. Do tego woda z konfiturami i godziwa ilosc
gorzalki.
Zapraszam. Prawdziwie zapraszam.
wojtek Pa

5. Data: 2003-02-01 16:19:48

Temat: Re: Bylo posiedzenie/boletus
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lucjan" <b...@o...pl>

> Pozdrawia prezes boletus

ale byla mowa o Tobie i snute byly domysly.
A tak mimochodem - prezesem konkretnie czego Boletusie?

Wojtek Pa

6. Data: 2003-02-01 16:20:02

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak mimochodem - prezesem konkretnie czego Boletusie?

Miłośników Leśnego Zagajnika?
Kaśka

7. Data: 2003-02-01 16:34:07

Od: "Lucjan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Miłośników Leśnego Zagajnika?
> Kaśka
> >
> O!!! Właśnie ! Prezesem Miłośników Ogrodowego Zagajnika!

Pozdrawia prezes Boletus

8. Data: 2003-02-02 21:13:33

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Wojciech P
Wymienilismy podglady na temat
> naszych Zon a takze Corek - stwierdajac zgodnie, ze Zony mamy kochane a
> corki zdolne i madre.

Córki dziedziczą z reguły geny ojców :-)

> Nastepnie Janusz indoktrynowal mnie w kierunku spotkania w ogrodach
> Boguslawa - co ma nastapic w maju.

Zapraszam wszystkich chętnych, podarki są mile widziane :-)) oczywiście
roślinki, nawet małą sadzonką malinki nie pogardzę, posadził bym w
towarzystwie winorośli, ciekaw jestem współzawodnictwa :-)

> Wojtek pa

:-)Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

9. Data: 2003-02-02 22:35:52

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Zapraszam wszystkich chętnych, podarki są mile widziane :-)) oczywiście
> roślinki, nawet małą sadzonką malinki nie pogardzę, posadził bym w
> towarzystwie winorośli, ciekaw jestem współzawodnictwa :-)
:)
witaj
:)
a masz jakas liste ogrodowych chciejstw
?
sa li jakies roslinki
ktorych jeszcze nie posiadasz
?
ja oprocz kociolka przedniej grochowki
wlasnorecznie ugotowanej przywioze te swoje ptaszyska
lub jakies inne dlubanki
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

ps, czy juz choc mniej wiecej wiadomo
kiedy w maju bedzie spotkanie
maj to termin Pierwszych Komunii
:)
na jednej bede musial byc
i drze aby to nie byla ta niedziela
:(((((((

10. Data: 2003-02-02 22:45:05

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Tadeusz Smal
(...)
> czy juz choc mniej wiecej wiadomo
> kiedy w maju bedzie spotkanie
> maj to termin Pierwszych Komunii
> :)

Trzeba wyznaczyć organizatora- cieszę sie że to bedziesz Ty - w Twoje ręce
:-)
dzięki jeszcze raz ;-)
:-) Bogusław

Sorki.