Re: CHAT - propozycja

1. Data: 2004-04-19 19:56:29

Temat: Re: CHAT - propozycja
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości
news:Xns94D0DD37339C5KOMINEK@127.0.0.1...
> "Vicky" <b...@a...pl> wrote in

> A to nie mozna po prostu wejsc na czata i pogadac kazdy z kazdym??

Na moderowanego nie :P

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2004-04-19 20:00:51

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" <b...@a...pl> wrote in

> Na moderowanego nie :P

To wez mi jeszcze powiedz, co za glupek wpadl na pomysl moderowanego czata.
Ja pierdole!
Przeciez to jest kurwa tak smieszne, ze az zalosne.
I co tera? Grupowicze maja wybrac tego, z ktorym chca pogadac, bo sami nie
moga do tej osoby zagadac na gg albo napisac maila?
ROTFL z debilnych pomyslow.
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@o...org.pl albo zaGGadaj - 1209534

Feminizm to jedna z odmian choroby Wscieklych Krow

1. Data: 2004-04-19 20:12:43

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Vicky" <b...@a...pl> wrote in

> To wez mi jeszcze powiedz, co za glupek wpadl na pomysl moderowanego
czata.

Ja - żeby takie kretyny jak Ty nie wyzywały połowy osób tam siedzących

> Ja pierdole!

No cały czas nieustanie odkąd tu jesteś :>

> Przeciez to jest kurwa tak smieszne, ze az zalosne.

No wiem wiem - przepadnie Ci okazja do pobluzgania ..
Możesz sobie popłakać ...

> I co tera? Grupowicze maja wybrac tego, z ktorym chca pogadac, bo sami nie
> moga do tej osoby zagadac na gg albo napisac maila?
> ROTFL z debilnych pomyslow.

Wymyśl coś mądrzejszego frajerze :>

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2004-04-19 20:20:44

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" <b...@a...pl> wrote in

> Ja - żeby takie kretyny jak Ty nie wyzywały połowy osób tam
> siedzących

Przeciez na kazdym czacie jest funkcja IGNORE.
W czym problem?

> Wymyśl coś mądrzejszego frajerze :>

No wymyslilem. Jesli ktos chce pogadac z kims to nic nie stoi na
przeszkodzie i nie trzeba wymyslac jakichs debilnych czatow moderowanych.
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@o...org.pl albo zaGGadaj - 1209534

Nigdy nie zakochuj sie w kobiecie, ktora nie zrobi ci loda.

1. Data: 2004-04-19 20:44:17

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Vicky" <b...@a...pl> wrote in

> Przeciez na kazdym czacie jest funkcja IGNORE.
> W czym problem?

W tym że chyba nie masz pojęcia o tym po co moderuje się czat.
Osoba wybrana ma byc gościem "specjalnym" - w tym cały urok :>

> No wymyslilem. Jesli ktos chce pogadac z kims to nic nie stoi na
> przeszkodzie i nie trzeba wymyslac jakichs debilnych czatow moderowanych.

To Twoje zdanie - masz do niego prawo ...

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2004-04-19 20:55:43

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" <b...@a...pl> wrote in

> W tym że chyba nie masz pojęcia o tym po co moderuje się czat.
> Osoba wybrana ma byc gościem "specjalnym" - w tym cały urok :>

A co ma jedno z drugim wspolnego???

> To Twoje zdanie - masz do niego prawo ...

ROTFL.
Typowa kobieta - nie potrafi przyznac, ze mysli glupio.
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@o...org.pl albo zaGGadaj - 1209534

"W przeciwienstwie do Ciebie naleze do kominkoentuzjastow." [logan]

1. Data: 2004-04-19 21:04:02

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Vicky" <b...@a...pl> wrote in

> A co ma jedno z drugim wspolnego???

To że przez godzine tylko jej bedziemy zadawac pytania ... naprawde jestes
taki tepy czy sie zgrywasz?

> ROTFL.
> Typowa kobieta - nie potrafi przyznac, ze mysli glupio.

Typowy facet - musi się podbudować :>

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2004-04-19 21:11:01

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" <b...@a...pl> wrote in

> To że przez godzine tylko jej bedziemy zadawac pytania ... naprawde
> jestes taki tepy czy sie zgrywasz?

ROTFL!
Wskaz mi na tej grupie jedna osobe, ktora jest warta takiego zachodu.
No po prostu szczam ze smiechu jak cie czytam;)

> Typowy facet - musi się podbudować :>

Typowa kobieta - nie widzi kresu swych kompromitacji ;>
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@o...org.pl albo zaGGadaj - 1209534

Kazda kobieta lubi anala, ale nie kazda o tym wie.

1. Data: 2004-04-19 21:13:23

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kominek:

>ROTFL!
>Wskaz mi na tej grupie jedna osobe, ktora jest warta takiego zachodu.

Kominku, Ty jesteś tą osobą.

V-V
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-04-19 21:16:33

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" <b...@a...pl> wrote in message

> No wiem wiem - przepadnie Ci okazja do pobluzgania ..
> Możesz sobie popłakać ...

Mi tez. O mnie nie pomyslalas? I o tych tysiacach w kolejce?
--

Bluzgacz

GG: 5015
http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/images/pic69029.jp