Re: Zapadam sie...

1. Data: 2004-04-19 20:15:27

Temat: Re: Zapadam sie...
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> winy, ani z checi pocieszenia ciebie. Prawdopodobnie potrzebuje konkretnie
> rozsadnie myslacej kobiety, ktora trzezwo patrzy na swiat i zycie, wie czego
> chce. Na co komu ksiezniczka marzaca o rycerzu na bialym koniu? Ogladalas
> Shreka? Tam jest cala prawda ujeta w jednej krotkiej scenie: Obudz sie!
>
> Obudz sie, wtedy spostrzezesz jak twoje powyzsze slowa sa glupie, obudz sie,
> sama stwierdzisz, ze tam gdzies jest ktos, kto ciebie potrzebuje i sam jest
> potrzebny tobie (to musi dzialac w obie strony).
>
> Wstyd, w tym wieku, a wciaz w bajki wierzyc.

OK JESTEM GŁUPIA... DZIEKI ZA KONKRETNE WNIOSKI... DOWIEDZIALAM SIE CZEGOS...

1. Data: 2004-04-19 20:37:37

Od: "Olleo" <o...@c...x.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK JESTEM GŁUPIA... DZIEKI ZA KONKRETNE WNIOSKI... DOWIEDZIALAM SIE
> CZEGOS...

ok, to mi cos przypomina... W tym momencie sie nie dogadamy, nie wiem czy ty
masz taki charakter, czy tez to kwestia chwilowego nastawienia. Poki co ja
koncze doradzanie, bo znam tego rodzaje dyskusje i w tym momencie by sie
skonczyl moj obiektywizm.

Olleo

1. Data: 2004-04-20 04:14:59

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> koncze doradzanie, bo znam tego rodzaje dyskusje i w tym momencie by sie

Przepraszam za wczoraj, miałam paskudny nastrój... dzieki za wszystko...
pozdrawiam...

1. Data: 2004-04-20 04:46:14

Od: "Olleo" <o...@c...x.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam za wczoraj, miałam paskudny nastrój... dzieki za wszystko...
> pozdrawiam...

sure np.

--
Olleo