CHCESZ SCHUDNĄĆ W 13 DNI NAWET DO 20KG ???? KLIKNIJ TUTAJ !!!

1. Data: 2005-05-20 10:50:03

Temat: CHCESZ SCHUDNĄĆ W 13 DNI NAWET DO 20KG ???? KLIKNIJ TUTAJ !!!
Od: "JUSTYNA17" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM.

DOSTAŁAM OSTATNIO OD MOJEJ KUZYNKI DIETĘ CUD. TRWA ONA ZALEDWIE 13 DNI ALE JEJ
SKUTKI SĄ NAPRAWDE WIDOCZNE. OSOBY KTÓRE WAŻĄ NP. 60 KG Z ŁATWOŚCIĄ MOGĄ
SCHUDNĄĆ AŻ 7KG. IM WIĘCEJ WAŻYSZ TYM WIĘCEJ CHUDNIESZ! JEDNAK OSTRZEGAM DIETA
JEST NAPRAWDE DRASTYCZNA. JA OSOBIŚCIE PRZEZ NIĄ NIE PRZECHODZIŁAM ALE MOJA
MAMA TAK. KAŻDEGO DNIA MASZ OKREŚLONE PRODUKTY DO ZJEDZENIA TAKIE JAK BROKUŁY,
SAŁATA,GRZANKA ITP. NIESTETY NIE MAM DZISIAJ TEJ DIETY ALE JEŚLI KTOŚ CHCE
DOSTAĆ TAKI PLAN NIECH NAPISZE. ODPISZE ZA TYDZIEŃ BO DOPIERO WTEDY BĘDĘ MIAŁA
CHWILKĘ CZASU. WARTO ZACZEKAĆ

POZDRAWIAM

2. Data: 2005-05-20 10:55:30

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie krzycz :/

3. Data: 2005-05-20 11:01:05

Od: "Danon" <d...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście że wszyscy chcemy schudnąć.

Użytkownik "JUSTYNA17" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
CHCE
> DOSTAĆ TAKI PLAN NIECH NAPISZE. ODPISZE ZA TYDZIEŃ BO DOPIERO WTEDY BĘDĘ

begin 666 p.gif
M1TE&.#EAH0`1`( ````3S/___R'Y! $```$`+ ````"A`!$```+_C(^IR^T/
MHYRTVHNSWKS[#X9B!I0.D*"(JJBL]"[ES,54;#_Y>>P!GF*X*C[
#JSA:!9._
M)>UGZCFC-%34>+4VH;9CTY6%8J7;K_BL-&)96JYZ+0VWR$ E^TU];Z_ENCJ/
M!X:G9R581M@WEC@4. AW=\@UT[:'Z+0D,VE9:<EHMHD("4E'ZABG&0DDNHG:
MQ:=')NFYNAC;M=>Z`DC+&3>7YNO(Z_D;:UM,>S=Z2PP;/'R<F!J
4S&CHYQ?=
MFQPLC0G]UVG\!*?H#,:FQ6?2[(8Y+B>=SJX-['[X-%_/Q-_OCS$
IH,"!! L:
:/(@PH<*%#!LJ_ <QHL2)%"M:O(@Q8X8"`#L`
`
end

4. Data: 2005-05-20 11:35:17

Od: "Joanna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ALE JEJ
> MOGĄ
> OSTRZEGAM DIETA
> MOJA
> BROKUŁY,
> CHCE
> BĘDĘ MIAŁA

mysle, ze to nic innego jak "kopenhaska", ktora jest dostepna w necie

pozdr.
Joanna

5. Data: 2005-05-20 13:04:22

Od: "EWA SZOŁOMIAK" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>WITAM.

PROSZĘ O PRZESŁANIE WSPOMNIANYCH INFORMACJI NA TEMAT PLANU WYPŁUKIWANIA
TŁUSZCZU. INNE MNIE NIE INTERESUJĄ. DZIĘKUJĘ. CZEKAM NIECIERPLIWIE NA
ODPOWIEDŹ.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

6. Data: 2005-05-20 13:05:33

Od: "EWA SZOŁOMIAK" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2005-05-20 19:17:35

Od: "Weronika" <e...@p...pl.WYTNIJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

to na pewno kopenhaska!! ja ją stosowałam i zapewniam ze cudów nie ma ,
prędzej czy pózniej wraca się do wagi wyjściowej . ja teraz staram sie
pilnowac i jeśc mniej bo chcę zrzucic kilka kg na wakacje ,ale ogólnie to
porażka ,generalnie nie mogłabym nic jeść , bnby schudnąć bo opornie
idzie..pozdrawiam

8. Data: 2005-05-21 08:18:26

Od: "Av" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Weronika" <e...@p...pl.WYTNIJ.TO> napisał w wiadomości
> [...]
> pilnowac i jeśc mniej bo chcę zrzucic kilka kg na wakacje ,ale ogólnie to
> porażka ,generalnie nie mogłabym nic jeść , bnby schudnąć bo opornie

nie na każdego działają wszystkie diety. na niektóych np. w mniejszym
stopniu.

pozdrawiam, Av

9. Data: 2005-05-22 16:59:26

Od: "akwaman" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez pragne poznac ta diete

10. Data: 2005-05-23 07:03:07

Od: "Rav4" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poproszę o dietę.
BTW: ja po kopenhaskiej przytyłam ok 2 kg:( wszystko zależy od organizmu.

pozdrawiam

Rav4

188cm wzrostu 63 kg. Poważne pytanie.
Bieganie i sniadanie