CHWILOWO...

1. Data: 2008-01-20 21:02:11

Temat: CHWILOWO...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... przestaję pisac na kuchnię. Jeżeli pojawi się post sygnowany jako
panslavista będzxie to podszywacz. Podszywacze są pomiędzy wami. Ja nigdy
tego nie praktykowałem.

2. Data: 2008-01-20 21:11:16

Temat: Re: CHWILOWO...
Od: "Ikselka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> ... przestaję pisac na kuchnię. Jeżeli pojawi się post sygnowany jako
> panslavista będzxie to podszywacz. Podszywacze są pomiędzy wami. Ja
> nigdy tego nie praktykowałem.

Łącząc się z Tobą w bólu dołączm się do postanowienia i też przestaję tu
pisać.
Jeśli pojawi się post niby ode mnie to będzie to podszywaniec.

Proponuję wszystkim zrobić to samo!

--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

3. Data: 2008-01-20 21:22:21

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

I[...] pisze:

> Łącząc się z Tobą w bólu dołączm się do postanowienia i też przestaję tu
> pisać.
> Jeśli pojawi się post niby ode mnie to będzie to podszywaniec.
> Proponuję wszystkim zrobić to samo!

Podpucha?
;-)
pozdr. Jerzy

4. Data: 2008-01-20 21:24:11

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak pisze:

> Podpucha?
> ;-)

Jeszcze tylko Ciebie do kf-a i spokój.

--

Paulinka

5. Data: 2008-01-20 21:37:24

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Jeszcze tylko Ciebie do kf-a i spokój.

Archiwum nie kłamie, więcej z nimi kłapałaś ...
pozdr. Jerzy

6. Data: 2008-01-20 21:50:27

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Jan 2008 22:50:42 +0100, Paulinka napisał(a):

> A Ty piszesz porównywalną ilość bzdur, jesteśmy kwita?
>
> EOT i won do KF-a!

Jak miło - i znów dwóch się pobiło.
Podszywki mają z Was radochę, cały wieczór sobie robią bal, a Wy nie
zauważacie :-DDD
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl
Pozdrawiam podszywki - produkujcie sie dalej, nie mam nic przeciwko temu,
byle było mądrze :-P

7. Data: 2008-01-20 21:50:42

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2008-01-20 21:52:56

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Jerzy Nowak <0...@m...pl> wrote:

> Podpucha?

Oczywiście. Ale dobrze emuluje poziom intelektualny. :) Ktoś mógłby się nabrać.

--
+ ' .-. .
, * ) )

9. Data: 2008-01-20 21:56:19

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Jan 2008 22:52:56 +0100, Konrad Kosmowski napisał(a):

> Oczywiście. Ale dobrze emuluje poziom intelektualny. :) Ktoś mógłby się nabrać.

O, właśnie się o mało nie nabrałam na Twój... poziom :-D

10. Data: 2008-01-21 17:42:03

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> A Ty piszesz porównywalną ilość bzdur, jesteśmy kwita?
>
> EOT i won do KF-a!

Jesteś głupsza niż ustawa przewiduje, trzeba było trzymać gębę (palce)
na kłódkę.
pozdr. Jerzy

Małże
Kenwood MA280