CIUPCIULANIE WYWLOKI I PALANTA

11. Data: 2007-01-16 22:57:56

Temat: Re: CIUPCIULANIE WYWLOKI I PALANTA
Od: "Dudus Podpiszczaczek" <w...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl>

>Nie ma za co, podpi*dziaczku. Nie gniewamy się :-)

Ciebie, wywloko, do grupy nie zaliczam. Ty jestes "element".

Dudus

12. Data: 2007-01-16 22:58:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dudus Podpiszczaczek" <w...@d...de> wrote in message

> "Panslavista" <p...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Stary cepie (a propo - cep pasuje ci bardziej niz catana) - juz ci
> mowilem, zostaw dzieciola w spokoju, to ci sie polepszy.
> A odgrazac to sie juz odgrazales. A zes kiep i mocarz "internetowy" to mi
> mozesz.... I zreszta dobrze dla ciebie. Bo z mila checia
> bym ci w realu obil parszywa jadaczke.
>
> Dudus

To nie będę ja.

13. Data: 2007-01-16 23:00:13

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Dudus Podpiszczaczek wrote:

> Stary cepie

Dziadu raczej. :)

BP MSPANC

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

14. Data: 2007-01-16 23:00:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

Panslavista napisał(a):
> "Dudus Podpiszczaczek" <w...@d...de> wrote in message
>
> Zawiśniesz na tych paskach.
Slavi, kończmy. Dobranoc :-)

Ja zaczynam żyć.

15. Data: 2007-01-16 23:00:27

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dudus Podpiszczaczek napisał(a):
> element
Dla Ciebie - niedościgniony. Cześć, masz pięęękny nick - taki
sugestywny...

16. Data: 2007-01-16 23:05:01

Od: "Dudus Podpiszczaczek" <w...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
ps.com...

Dudus Podpiszczaczek napisał(a):
> element
>Dla Ciebie - niedościgniony. Cześć, masz pięęękny nick - taki
>sugestywny...

A moze by tak do wywloki dotarlo, ze piupulac to moze do starego zboczonego
dziada.
Do mnie z laski swojej nie zwracaj - bo mi sie niedobrze robi.

Dudus

17. Data: 2007-01-16 23:10:36

Od: "blue taxi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestes zjebany jak kon po westernie co wiecej jestes smieciarzem
co sika starej na klate,a twoj stary to prawiczek. wygladasz jakby
ci ojciec zaoral ryj kutasem jestes obrzyganym przez kazdego
chetnego penera pizdziolem a twoja stara pracuje na budowie

18. Data: 2007-01-16 23:17:10

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakos mam nieodparte wrazenie ze Panslavista i ikselka to jedna osoba.
... a jesli tak to psychiatryk to malo powiedziane.
myslicie ze dziadek sie sam nakreca ? bo mu odbilo ?
fotke z szabelka wlasnie dzis widzialem bo ktos na grupie podal linka.
sie porobilo.

19. Data: 2007-01-16 23:19:53

Od: "blue taxi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"darkblue" <n...@n...pl>

> [...]
> myslicie ze dziadek sie sam nakreca ? bo mu odbilo ?
> fotke z szabelka wlasnie dzis widzialem bo ktos na grupie podal linka.

dopiero sie porobi...

zeby ci matka chrzestna do oczu nasikala ty jebliwy
przydupasie. jestes obrosnietym grzybem z pochwy
murzynki szczylem. twoja stara powinna napisac podanie
do rzezni o wymiane ryja a ty jestes stolcolubnym
gnojownikiem z gownem na mordzie i wypierdalaj teraz.

blue taxi

Do Pani M. Bassett - ważne.
co zrobić z daktyli?
Pytanie.Termometr do pieczonego miesa