CK Euphoria, gdzie kupić taniej?

11. Data: 2007-12-16 11:01:29

Temat: Re: CK Euphoria, gdzie kupić taniej?
Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rosak" <...@...w> napisał w wiadomości
news:fk309h$kpc$1@inews.gazeta.pl...

> Co do "jedyny i najukochańszy" powiem tylko, że od czasu kiedy kilka dni
> temu poczuła ten zapach w drogerii ciągle o nim mówi, czasem mi się wydaje
> że myśli więcej o tym zapachu niż o mnie :)

Bo to moim zdaniem piękny zapach. Wcale się jej nie dziwię :)
I spokojnie kup jej "setkę". Na pewno ją zużyje. Ukochanych zapachów nigdy
dość.

JW

12. Data: 2007-12-16 11:22:39

Od: "Margaret" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagna W." <w...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> Bo to moim zdaniem piękny zapach. Wcale się jej nie dziwię :)
> I spokojnie kup jej "setkę". Na pewno ją zużyje. Ukochanych zapachów

a ja zamiast na 100-tkę postawiłąbym na zestaw - 50ml + żel pod prysznic +
balsam, widziałam juz takowe.
co do pojemności największej , odradza się kupno 100ml na przykłądz z tego
powodu, że perfumy mogą stracić swoje właściwosci..wywietrzeć, zmienić
zapach..

13. Data: 2007-12-16 11:24:02

Od: "Margaret" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rosak" <...@...w>

> Oczywiście, pytałem tylko z ciekawości.
> Pozdrawiam

Gdybym była zakochana w jakimś zapachu, a ktoś podarowałby mi jego podróbkę,
chyba bym zabiła :))

14. Data: 2007-12-16 11:32:18

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo to moim zdaniem piękny zapach. Wcale się jej nie dziwię :)

No, bardzo ładny, ale mnie by tam było szkoda ograniczać się do jednego, w
dodatku massmarketowego, nawet ładnego.

> I spokojnie kup jej "setkę". Na pewno ją zużyje. Ukochanych zapachów nigdy
> dość.

Jeżeli to jej jedyna flaszka perfum, to może. Ja mam zboczoną perspektywę kogoś,
kto ma ich liczbę dwucyfrową i nieustanny żal, że nie ma kiedy tego wszystkiego
używać.

--
JoP

15. Data: 2007-12-16 11:38:15

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

> co do pojemności największej , odradza się kupno 100ml na przykłądz z tego
> powodu, że perfumy mogą stracić swoje właściwosci..wywietrzeć, zmienić
> zapach..

O ile się ich nie używa :)
Ale zgadzam się, że jak się ma kilkanaście różnych zapachów w domu, to można
po prostu nie zdążyć zużyć.

JW

16. Data: 2007-12-16 11:43:53

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w wiadomości

> Jeżeli to jej jedyna flaszka perfum, to może. Ja mam zboczoną perspektywę
> kogoś, kto ma ich liczbę dwucyfrową i nieustanny żal, że nie ma kiedy tego
> wszystkiego używać.

W 100% się zgadzam, ale myślę, ze żona "rosaka" nie należy do takich
"zboczonych" kobiet, co to mają pół szafki zapełnionej butelkami. Nie chcę
oczywiście niczego nikomu insynuować i zaglądać w portfel, ale myślę, że
jeśli dla kogoś taki kosmetyk to spory wydatek, to pewnie poprzestaje na
jednym na lata. I wtedy "setka" jest jak znalazł.

JW
(też lubię różnorodność)

17. Data: 2007-12-16 15:52:21

Od: "Akna" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Akna" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> A mogłabyś podać ich www? Patrzyłem na www.rossmann.com.pl ale tam tylko o
> ich superusłudze wywoływania zdjęć piszą. W dziale asortyment widnieje
> "Już wkrótce..." a w dziale promocje: "Zapraszamy do naszych sklepów.."

No to jest ich www. Niestety zdjęli katalog świąteczny. Więc musisz się
osobiście pofatygować.
Pozdrawiam
A.

18. Data: 2007-12-17 08:28:05

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Dec 2007 20:31:15 +0100, Jagna W. <w...@o...eu> wrote:

> Od wtorku do piątku to niemal express. Nie narzekaj
> Do mnie priorytet szedł dwa tygodnie. Oczywiście tłumaczenie na poczcie
> standardowe "Tylko 80% przesyłek priorytetowych musi dojść na czas.
> Widocznie pani przesyłka była w tych 20%" Żałosne.

Do mnie idzie paczka wyslana 27.11 :// I raczej juz nie dojdzie, bo we
Wrocku przeniesiono pocztowa sortownie na ul. Avicenny (wroclawianki
wiedza gdzie to jest i pewnie sie zalamaly :) ), a przez te przenosiny
sporo przesylek poginelo.
A priorytet teoretycznie powinien dojsc na nastepny dzien, jesli jest
wyslany przed 17.00, ale jeszcze chyba nigdy mi sie nie zdarzylo, zeby tak
wlasnie bylo :) A to tlumaczenie to jakas nowosc, jeszcze nie slyszalam :)

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

19. Data: 2007-12-17 10:28:34

Od: "Akna" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> wlasnie bylo :) A to tlumaczenie to jakas nowosc, jeszcze nie slyszalam :)
Poczta się wycwaniła. Teraz priorytet musi być nadany do 15.
Podobno dlatego, że w nocy samoloty nie mogą na Okęciu lądować i nie są w
stanie się wyrobić.

Akna

20. Data: 2007-12-20 10:44:07

Od: "thassos" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam .
Chciałam podobnie nabyc Eupforie, Zaczełam patrzec na allegro i ceny są od
80zł za 100ml , ze niby z jakiejs wyprzedaży w Anglii czy cuś. Butelka
identyczna , zadajac pytanie ludziom ktorzy je zakupili , wszyscy mowią ze
są oryginalne i sa b. zadowoleni.
Wiec pytam Was znawczynie perfum czy za ta cene moga byc oryginalne?
Jakbyscie mogli polecic sprzedawcow, ktorzy sprzedaja oryginalne perfumy :o)

dzieki
th

Nouba - polecam
Christian Lacroix Noir - warto?:)