CNE-NOVELL

1. Data: 2001-10-21 18:07:29

Temat: CNE-NOVELL
Od: "Dorota i Robert Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, serdecznie witam wszystkich grupowiczow. To moj debiut na grupie. Mam
prosbe wielka i pytanie-czy ktos moglby mi pomoc w poszukiwaniu ksiazek
tzw."White books" rozprowadzanych na kursach przydatnych do egzaminow z
NOVELLa na certyfikat inzynierski. Nie moge uczestniczyc w kursach, ktore
zapewniaja dostep do tych podrecznikow, licze ze pomoga mi ci, ktorzy taki
certyfikat posiadaja i mogliby mi za niweielka odplata podreczniki odstapic
ew. wypozyczyc.
Robak

2. Data: 2001-10-21 20:38:05

Temat: Re: CNE-NOVELL
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota i Robert Nawara napisał(a):

> Czesc, serdecznie witam wszystkich grupowiczow. To moj debiut na grupie.

Witam na grupie :-))

> [...]
> certyfikat posiadaja i mogliby mi za niweielka odplata podreczniki odstapic

A mogą być wydania elaktroniczne w formacje PDF ?
Sądzę że to by się dało wyszukać w internecie choćby na stronie Novell-a.

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

3. Data: 2001-10-21 20:38:14

Od: "Sylwi@" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota i Robert Nawara <d...@i...org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9qv2q3$oh7$...@n...tpi.pl...
> [...]
> certyfikat posiadaja i mogliby mi za niweielka odplata podreczniki odsta

Witam serdecznie :-)))
Przyjemnie Was usłyszeć tu na grupie.
.
Naareeeeeeesszzcccccciiieeeeeeee !!!!!!!!!!!!!

A o książkę zapytam.
Niczego nie gwarantuję ale popytam.

Dobranoc i ....
--
Do usłyszenia
Sylwia

e...@p...onet.pl

Gdy uda Cię Twoją rzeczywistość potraktowac jak marzenie,
to wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

4. Data: 2001-10-22 09:56:36

Od: "Sylwi@" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Mam
> prosbe wielka i pytanie-czy ktos moglby mi pomoc w poszukiwaniu ksiazek
/ciach/

Podobno możesz coś znaleźć na stronie http://pcbook.51soft.com
Jeżeli oczywiście nie masz nic przeciwko takiej wersji.
Nie gwarantuję również, że tam coś znajdziesz ale spróbpwać zawsze mna,
prawda?

Sylwia
--
Do usłyszenia
Sylwia

Gdy uda Ci się Twoja rzeczywistość potraktować jak marzenie,
to wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

5. Data: 2001-10-22 10:34:09

Od: m...@b...krakow.pl (Maciej Jakubowski) szukaj wiadomości tego autora

> Mam
> /ciach/
>
> Podobno możesz coś znaleźć na stronie http://pcbook.51soft.com
> Jeżeli oczywiście nie masz nic przeciwko takiej wersji.

A mozesz przetlumaczyc?

C++??????? 2001-10-19
Delphi???? 2001-10-18
JavaScript?HTML???? 2001-10-16
MS Press eBook CD 2 2001-10-16
MS Press eBook CD 1 2001-10-16
Cisco Course Documents Collection Vol.3 ----- CCNA CCNP??????? 2001-10-15
JavaScript?????? 2001-10-14
Java ???? 2001-10-14
Java ????? 2001-10-14
MCSD Training Kit - Analysing Requirements and Defining Solutions
Architecture 2001-10-14
Debugging Applications 2001-10-13
CCNP Support Exam Certification Guide 2001-10-13
Cisco CCNP Switching Exam Certification Guide 2001-10-13
Cisco CCNP Routing Exam Certification Guide 2001-10-13
Cisco CCNP Remote Access Exam Certification Guide 2001-10-13

To po angielsku rozumiem, chodzi mi o te posozstale

> Nie gwarantuję również, że tam coś znajdziesz ale spróbpwać zawsze mna,
> prawda?
>
> Sylwia

Obawiam sie, ze materialy do kursow sa czescia kursow - wiec kupic ich
osobno sie nie da

Mniemam, ze co nieco mozna znalezc na:
http://cramsession.brainbuzz.com/CramChallenge/faq.a
sp

- podsylaja stamtad rowniez pytania egzaminacyjne
- a odpowiedz mozna tez u nich znalezc.
(wszystko po angielsku)

--
Maciej Jakubowski
m...@b...krakow.pl

6. Data: 2001-10-22 10:42:28

Od: "Pituś" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota i Robert Nawara" <d...@i...org.pl> wrote in message
> Czesc, serdecznie witam wszystkich grupowiczow.

Witam na Grupie!
Mam nadzieję, że na dłużej.

--
Pozdrawiam, Pituś

7. Data: 2001-10-22 11:47:46

Od: "Sylwi@" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciej Jakubowski <m...@b...krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:01a101c15ae4$f9dae480$c801a8c0@maciek...

Niestety nie wiem...... na tym sie nie znam.
W moim mailu było coś o braku gwarancji :-)
Mam nauczkę, że przed podaniem muszę sama sprawdzić.

Wydaje mi się, że ten tekst jest w unicode (UTF.8) a nie w
środkowoeuropejskim (ISO) i to dlatego.
Taka mądra to ja nie jestem :-)))

OK ..... przepraszam.

8. Data: 2001-10-22 12:08:26

Od: m...@b...krakow.pl (Maciej Jakubowski) szukaj wiadomości tego autora

> Niestety nie wiem...... na tym sie nie znam.
> W moim mailu było coś o braku gwarancji :-)
> Mam nauczkę, że przed podaniem muszę sama sprawdzić.

Nic nie szkodzi - troche mnie to ubawilo

> Wydaje mi się, że ten tekst jest w unicode (UTF.8) a nie w
> środkowoeuropejskim (ISO) i to dlatego.

Jest w unicode - i nic w tym dziwnego - bo to akies japonskie
krzaczki (stad moje pytanie)

9. Data: 2001-10-22 12:16:15

Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Maciej Jakubowski" <m...@b...krakow.pl> napisal
w wiadomosci news:024401c15af2$1fd4a6a0$c801a8c0@maciek...

Nie jest w unicode, tylko w gb2312 - chinski uproszczony.
A poza tym, skoro rozumiesz te po angielsku, to kliknij
w link 'English', i juz. :-P

Maciek

10. Data: 2001-10-22 12:27:44

Od: m...@b...krakow.pl (Maciej Jakubowski) szukaj wiadomości tego autora

> Nie jest w unicode, tylko w gb2312 - chinski uproszczony.

W naglowku postu stoi:

> A poza tym, skoro rozumiesz te po angielsku, to kliknij
> w link 'English', i juz. :-P

Nie w tym rzecz. Kliknalem w podany link i dostalem strone z czytelnymi
(u mnie) krzakami
Wiec - (p)odeslalem fragment na grupe

--
Maciej Jakubowski
m...@b...krakow.pl
ICQ UIN Petroniusz: 969959; Chata Petroniusza: 25151739
SMS: +...@s...magikon.com.pl

Kolejny nie wypal w PEFRON/STUDENT
Tanszy dostep do Internetu dla ON z Nowej Sarzyny!
bariery komunikacyjne.
bariery komunikacyjne
Przełamywanie barier w komunikowaniu się.