Re: CO SADZI ADAM Z TARNOWA

From: "Massai" <t...@b...ids.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: CO SADZI ADAM Z TARNOWA
Date: Tue, 11 Jun 2002 16:26:33 +0200

Użytkownik "poborowy" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ad8qtn$1n2p$1@pingwin.acn.pl...

historia.......

> skoro jestes chory to masz i historie choroby, tylko pewnie nawet
nie wiesz
> o tym - jak chodzisz do lekarza, to zawsze pisze co ci jest w
takiej ladnej
> karcie, i to sie wlasnie nazywa historia choroby. a jak nie chodzisz
do
> lekarza to widac jestes zdrowy...

uuuch.
Jednego mojego znajomego wzięli. miał niestabilność stawu kolanowego
(pozrywane wiązadła krzyżowe, nigdy mu to dobrze nie przyrosło). Mniej
więcej przez 6-8 miesięcy w każdym roku chodził o kulach. Akurat jak
się stawił na komisję to nie musiał... no i dostał "A". Po trzech
miesiącach oszczędzania się na poligonie, pogonili go tak,że obydwa
wiązadła poszły w diabły. no do tej pory się nie wykurował. Co z tego
że go od razu zwolnili. facet głównie jeździ na wózku. A wojsko uważa
ze i tak żadne odszkodowanie mu się nie należy. Jak wiadomo z wojskiem
w sądzie nie wygrasz...
Takich przykładów jest mnóstwo, niestety.
Więc nie osłabiajcie mnie tekstami, że komisja oceni stan zdrowia
poborowego... mnie też nie dali wiary że mam popsuty wzrok. musiałem
zarządać badania komputerowego, dopiero jak wyszło że na komputerze
jest -8, to zweryfikowali na -6,5. A okulista wcześniej twierdził że
skoro w wieku 18 lat miałem -4,5, to tyle mam i teraz bo "po
osiemnastym roku życia wada sie nie zwiększa".
Pozdro
Massai