CO SADZI ADAM Z TARNOWA

1. Data: 2002-05-31 21:45:36

Temat: CO SADZI ADAM Z TARNOWA
Od: "poborowy" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> From: "Adam"

> dlatego, że poza chorobą potrzebna jest jeszcze jej historia.......

skoro jestes chory to masz i historie choroby, tylko pewnie nawet nie wiesz
o tym - jak chodzisz do lekarza, to zawsze pisze co ci jest w takiej ladnej
karcie, i to sie wlasnie nazywa historia choroby. a jak nie chodzisz do
lekarza to widac jestes zdrowy...

> Ty też powinieneś iść do wojska, może byś zmądrzał ................
> .......za Twoją arogancję "koledzy" na 100% by się Tobie odwdzięczyli

hmmm... nie bylem w wojsku, bo wojsko potrzebuje tylko oslow... normalnych
ludzi nie biora...

wiec pewnie pojdziesz...

a dowodem na twoje nienormalne zachowanie jest pisanie takich postow na
grupe...

Adam

2. Data: 2002-05-31 22:08:22

Temat: Re: CO SADZI ADAM Z TARNOWA
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no po tym poscie utwierdziles mnie w przekonaniu, ze nalezy ci sie rok na
garnuszku RP w charakterze szeregowego...

EOT, bo znizajac sie do poziomu twoich postow musialbym wykopac 3metrowy
dół...

Adam

3. Data: 2002-06-11 14:26:33

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
takiej ladnej
> karcie, i to sie wlasnie nazywa historia choroby. a jak nie chodzisz

uuuch.
Jednego mojego znajomego wzięli. miał niestabilność stawu kolanowego
(pozrywane wiązadła krzyżowe, nigdy mu to dobrze nie przyrosło). Mniej
więcej przez 6-8 miesięcy w każdym roku chodził o kulach. Akurat jak
się stawił na komisję to nie musiał... no i dostał "A". Po trzech
miesiącach oszczędzania się na poligonie, pogonili go tak,że obydwa
wiązadła poszły w diabły. no do tej pory się nie wykurował. Co z tego
że go od razu zwolnili. facet głównie jeździ na wózku. A wojsko uważa
ze i tak żadne odszkodowanie mu się nie należy. Jak wiadomo z wojskiem
w sądzie nie wygrasz...
Takich przykładów jest mnóstwo, niestety.
Więc nie osłabiajcie mnie tekstami, że komisja oceni stan zdrowia
poborowego... mnie też nie dali wiary że mam popsuty wzrok. musiałem
zarządać badania komputerowego, dopiero jak wyszło że na komputerze
jest -8, to zweryfikowali na -6,5. A okulista wcześniej twierdził że
skoro w wieku 18 lat miałem -4,5, to tyle mam i teraz bo "po
osiemnastym roku życia wada sie nie zwiększa".
Pozdro
Massai

Straciłam głos - jak się leczyć?
PILNE-wojsko