oddech niezbyt swiezy - pomocy!!!!

1. Data: 2002-05-31 23:26:54

Temat: oddech niezbyt swiezy - pomocy!!!!
Od: "istav" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Odkąd pamiętam (kilka ładnych lat) a mam ich 25 zawsze dręczył mnie bardzo
frustrujący i izolujacy od ludzi problem nieświeżego oddechu. Oprócz brata w
dzieciństwie nikt mi tego nie wypominał , ale wiem, czuję że z moim oddechem
jest po prostu fatalnie. Przez cały dzień (zwłaszcza rano) myjąc zęby
kilkakrotnie, używając płukanek nie wyobrażam sobie żyvia bez gum do żucia
(mam nadzieję że maskują problem), ponieważ już 5 min po myciu problem
powraca.
Pani doktor pierwszego kontaktu u której byłem poradziła mi żucie gumy więc
żuję ... i "żebym się nie martwieł bo "tak to jest z młodzieza ze lubia miec
swiezy oddech" (!!!!!!) katastrofa

Od jakiegoś roku intensywnie szukam rozwiązania tego problemu. Spedzilem
kupe czasu na w sieci szukajac sprawdzonego rozwiazania tej przypadlosci.
Nie mowiac o kupie kasy wydawanej na roznego typu pasty do zebow, plukanki,
szorowanie jezyka i inne wynalazki. Na nic.
Zwidziłem WSZYSTKIE grupy dyskusyjne, dotarłem do genezy powstawania
nieświeżego oddechu i w koncu natrafilem na strone Dr. Katza który , o ile
wierzyc, wyleczyl swoja corke z tej przypadlosci i zajal sie profesjonalnie
leczeniem tej choroby.
Zapewne zainteresowani wiedza iżnie ma to nic wspólego z żoładkiem i przy
zdrowych zebach kamieniem nazębnym, nie pomaga szorowanie języka i całej
jamy ustnej. Adres strony to www.therabreath.com na ktorej , wydaje mi sie
, profesjonalnie opisano ta przypadlosc i mozliwosc jej zwalczenia, wiec jak
tylko uzbieram pieniadze (ok 200 zl) mam zamiar kupic tzw
zestaw startowy (zel na jezyk, tabletki utlwniajace, krople) mający
zwalczyć chorobę . Pytanie: czy ktoś z Was,
ktorzy cierpia na ta dolegliwosc probował już TheraBreath?
Czy komus z Was udalo sie wyleczyc ta przypadlosc? JAKIMIKOLWIEK
SPOSOBAMI...

Jak zabic, zneutralizowac bakterie mieszczace sie w brodawkach jezyka?
Jak usunac bakterie z okolic migdalkow?

czasem mam ochote wlac sobie kwasu solnego albo domestosu do buzi
dziwie sie sobie ze jeszcze nie zwariowałem, ale ta frustracja i bezsilnosc
mnie po prostu rozwala .....

pomozcie

istav

2. Data: 2002-06-02 06:58:17

Temat: Odp: oddech niezbyt swiezy - pomocy!!!!
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może masz problemy gastryczne i stąd zapach?

Przetestuj, jak jest po kroplach żoładkowych

pozdr

cherokee

3. Data: 2002-06-02 10:38:38

Temat: Re: oddech niezbyt swiezy - pomocy!!!!
Od: "F." <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest to problem wielu osob. Niestety, nie wszyscy jakby zdawali sobie sprawe
z tego, ze... niezbyt przyjemnie rozmawia sie z nimi, bedac blisko.
Mam podobny problem, tyle ze prawdopodobnie znam przyczyne. Od "zawsze"
mialam i mam silna nadkwasnosc. W dzien uzywam Gastrinal'u do ssania no i...
gumy, plukanki... Jezyk mam wiecznie oblozony i z tym poradzic sobie nie
umiem. :-(
Najgorzej po nocy, kiedy sie wstaje i wtedy ow oddech. Brrr...
Pozdrawiam!
F.

4. Data: 2002-06-02 22:07:42

Temat: Re: oddech niezbyt swiezy i krwawienie dziąsel !!!!
Od: "Wojtek W." <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciach
Mialem podobny problem ( od dzieciństwa teraz mam ponad 30lat) ale dodatkowo
krawiły mi dziąsła (b.mocno).
Co pomogło ?
Za uważyłem, że przy okazji leczenia antybiotykami(np.grypy) przestają
krwawić dziąsła i poprawia się zapach w ustach na ok 3-4 tygodnie. Potem
problem powracal.

Zmienilem dentystkę i powiedziala,że to wszysytko przez kamień nazębny.
Oczywiście jej nie wierzylem bo już wczesniej mialem oczyszczany kamień i
robione różne
zabiegi na dziąsła.
No ale cóż uparla się i oczyściła kamień.
Zrobila to bardzo dokładnie zabieg ponad godzine.
I co ? W sumie może minimalna poprawa. Ale po paru dniach sie rozchorowalem
i zlapalem zapalenia pluc.Dostalem antybiotyk w zastrzykach.
Mijaja 2 tygodnie dziąsła nie krwawia oddech świeży.
Mysle sobie że za miesiąc znów wszystko bedzie po staremu.
Postanowilem wykorzystać moment zainwestowalem w porządną elektryczną
szczoteczkę. Zacząłem bardzo dbać o czystość jamy. Kupiłem polecaną przez
ludzi pastę Ajona.
I efekt jest taki że minęlo 7 miesiący wszycho jest OK :-)

PS. Sprawdź czy po antybiotyku poprawia ci się oddech !!!

W.W.

5. Data: 2002-06-04 01:25:33

Od: "istav" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Fakt, czytalem nieco o dzialaniu antybiotykowym w zwalczaniu nieswiezego
oddechu, (zanikają bakterie w jamie ustnej - głownie na języku, powodujace
powstawanie gnilnych zapachow) nie probowalem nigdy poniewaz stanowczo
odradzano [na stronie o ktorej wspominalem] stosowanie jakichkolwiek
antybiotykow bez bardzo wyraznej potrzeby (ale ta chyba jest uzasadniona)
poniewaz moze to dopriowadzic do grzybicy jamy ustnej, ponadto problem moze
sie pogorszyc - bakterie zanikną na parę dni ale potem organizm wyczai ze
ich brakuje (to są jakieś tam niezbędne bakterie które mają tam być, ale
niektórzy mają ich nadmiar głęboko w brodawkach języka ) i stworzy więcej
niż było na początku, przed kuracją...

dlatego też czyszczenie jezyka nie pomoże zbytnio, one sa zbyt gleboko w
brodawkach

Mimo tego spróbuję antybiotyku, kto wie, jezeli to da COKOLWIEK

> Kupiłem polecaną przez ludzi pastę Ajona.

Pasta Ajona? Napisz prosze cos wicej na jej temat...

> Ale po paru dniach sie rozchorowalem i zlapalem zapalenia pluc.Dostalem
antybiotyk w zastrzykach.

Czy jest inna metoda na otrzymanie antybiotyku niz powyzsza? (lapanie
zapalenia pluc ;) ) czy kupie jakikolwiek anytbiotyk w tabletkach bez
recepty?
Bardzo prosze o podanie nazwy tego czegos czym Cie pokłuli.

Dzieki za pomoc, czekam niecierpliwie na wiecej

istav

6. Data: 2002-06-04 21:58:05

Od: "Wojtek W." <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "istav" <i...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niż było na początku, przed kuracją...
>
> dlatego też czyszczenie jezyka nie pomoże zbytnio, one sa zbyt gleboko w

Lekarzem to ja nie jestem więc nie będę sie wypowiadał w tej kwesti.
Może Violeczka się wypowie ? ;-)

> Mimo tego spróbuję antybiotyku, kto wie, jezeli to da COKOLWIEK

Myśle, że jednorazowa kuracja pod nadzorem lekarza Ci nie zaszkodzi.

> Pasta Ajona? Napisz prosze cos wicej na jej temat...

Pasta polecana przez dentystów na krwawiące dziąsła.

> [...]
> recepty?
> Bardzo prosze o podanie nazwy tego czegos czym Cie pokłuli.

mi pomagaly wszystkie antybiotyki ktore bralem przy okazji chrób :-)

W.W.

CO SADZI ADAM Z TARNOWA
Straciłam głos - jak się leczyć?
PILNE-wojsko