CO SADZICIE O LACZU STALYM ZA 52 ZŁ /WARSZAWA/

1. Data: 2001-01-03 20:53:17

Temat: Re: CO SADZICIE O LACZU STALYM ZA 52 ZŁ /WARSZAWA/
Od: "renton" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

lacze dynamiczne 64 kbit/s na jednego uzytkownika co w praktyce oznacza
jakies 20 kbit/s w godzinach szczytu a najbardziej optymistyczny wariant to
nawet 246 kbit/s ale nie badzmy niepoprawnymi optymistami...

na ilu uzytkownikow to trudno powiedziec...jest w ten sposob ze zakladana
predkosc jw a przepustowosc lacza zalezy wlasnie od ilosci osob podlaczonych
tak aby zapewnic min te 20 kbit...
natomias wymagana ilosc zainteresowanych z budynku ewentualnie z budynkow
sasiadujacych to 25 os.

pozdrawiam
rk
r...@l...pl

1. Data: 2001-01-12 17:06:39

Temat: CO SADZICIE O LACZU STALYM ZA 52 ZŁ /WARSZAWA/
Od: "renata" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM

W Warszawie pojawila sie mozliwosc podlaczenia internetu laczem stalym za 52
zl/m-c
Oplata instalacyjna wynosi 650 zl

wiecej informacji tel 55-66-999
lub www.future-net.pl

I co wy na to ?:)

1. Data: 2001-01-12 17:19:53

Od: "Flamaster" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "renata" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
> WITAM
>
> W Warszawie pojawila sie mozliwosc podlaczenia internetu laczem stalym za
> [...]

To zleży jeszcze jakie złącze i na ile osób.....

--
Nadu
n...@p...onet.pl

1. Data: 2001-01-12 17:24:27

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

renata wrote:

> I co wy na to ?:)

NTG! :]
--
Dariusz Laskowski Jeżeli skupisz uwagę tylko na własnej racji,
mailto:d...@p...pl wyzwalasz przeciwne ci siły, które mogą cię

1. Data: 2001-01-12 21:47:45

Od: s...@p...krakow.pl (SiNuS) szukaj wiadomości tego autora

W segregatorze dla osoby "Dariusz Laskowski" możemy przeczytać:

>NTG! :]

BTW: <news:93nctu$g6v$1@news.tpi.pl>, czyli "reklama dźwignią handlu"
;-)

--
// Piotr (SiNuS) Front \\// Umiesz grać w remika \\
\\--- http://www.sinus.phg.pl ---//\\ ? //

1. Data: 2001-01-13 10:33:07

Temat: Odp: CO SADZICIE O LACZU STALYM ZA 52 ZŁ /WARSZAWA/
Od: "Malwa" <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik renata <r...@l...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:93ndcu$h9s$...@n...tpi.pl...
> [...]
>
> I co wy na to ?:)
> nic , bo w Szczecinie łacze stałe kosztuje : opłata instalacyjna 200 zł ,
a miesięcznie 70 zł , co miasto to inne układy...hehe .Pozdrawiam M

1. Data: 2001-01-15 21:47:32

Od: "Kiarusia" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> WITAM
>
> W Warszawie pojawila sie mozliwosc podlaczenia internetu laczem stalym za

Tak cos mi sie zdaje ze to nie ten dzal...

Szkolenia i kursy
Psychoterapia -jak długo?
Lęk i depresja
Czy my się znamy?
Chwala nauce - sromota ciemnocie i nieuctwu