Mala uwaga

1. Data: 2000-02-12 16:52:11

Temat: Mala uwaga
Od: o...@g...pl (Vicky) szukaj wiadomości tego autora

Prosze was, nie uzywajcie literek z polskimi "ogonkami". Trudno sie czasem czyta.
Dziekuje za uwage.

Pozdrowionka
Vicky

1. Data: 2000-02-12 16:54:46

Temat: Re: Mala uwaga
Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Vicky wrote:
> Prosze was, nie uzywajcie literek z polskimi "ogonkami". Trudno sie czasem
> czyta. Dziekuje za uwage.

Tak się składa, że język polski wymaga używania literek z ogonkami.
Ustaw sobie dobrze czytnik i nie marudź. Dziękujemy.

A r e k

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

1. Data: 2000-02-12 20:04:54

Temat: CO ZA CHAM Z TEGO ASTECA
Od: ..... ...... <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A s t e c SA <b...@a...pl> napisał / wrote:

> [...]
czasem> czyta.
[...]

Moze ty bys zamknal swoj glupi dziob Buzdygan ?

1. Data: 2000-02-12 22:41:58

Temat: Re: CO ZA CHAM Z TEGO ASTECA
Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

..... ...... wyjechał do Asteca:
>Moze ty bys zamknal swoj glupi dziob Buzdygan ?

Dlaczego kolega "11 kropek" obraża Asteca?
On dobrze radzi, byś pokręcił swoim pudłem w celu uzyskania polskich
literek. No, może wyraził to za bardzo dla Ciebie ironicznie?
Machalas

1. Data: 2000-02-12 23:26:00

Temat: Re: Re: CO ZA CHAM Z TEGO ASTECA
Od: ..... ...... <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy 'ironicznie' ma cos wspolnego z heavy metalem ?

1. Data: 2000-02-12 23:54:40

Temat: Odp: Mala uwaga
Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Vicky:
Prosze was, nie uzywajcie literek z polskimi "ogonkami". Trudno sie czasem
czyta.
Dziekuje za uwage.

OK, tylko sprobuj wylaczyc HTML tzn wysylaj listy jako pliki tekstowe.
--
Czarek

1. Data: 2000-02-13 00:21:23

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, n...@p...ninka.net na pl.sci.psychologia napisał(a):

>I nie na kazdej maszynie mam uprawnienia roota zeby sobie polskie
>fonty zainstalowac.
>A w Polsce nie mieszkam i zaden admin nie bedzie sla jednej osoby
>niczego instalowal.

Coz, mimo wszystko jednak u nas obowiazuje jezyk polski. Ja zwyklem nie
pisac z ogonkami, chyba, ze wyrazy, ktore by mialy inne znaczenie bez
nich. - laska/łaska etc. Ale jednak jak ktos ma dobrze kodowanie
ustawione to jego prawo uzwac ogonkow :)

Bartek
b...@k...kalisz.pl

Nie wystarczy znać języki, trzeba jeszcze mieć co powiedzieć...

1. Data: 2000-02-13 00:37:34

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Machalas" <w...@f...com.pl> writes:

> Dlaczego kolega "11 kropek" obraża Asteca?
> On dobrze radzi, byś pokręcił swoim pudłem w celu uzyskania polskich
> literek. No, może wyraził to za bardzo dla Ciebie ironicznie?

Nie kazdy moze "krecic swoim pudlem".
ja na przyklad z domu moge czytac, ale z pracy i innych miejsc nie.
Bo jesli logujesz sie zdalnie i masz przed nosem terminal tekstowy to
mozesz zapomniec.

Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net
http://pierdol.ninka.net/~ninka/
http://supersonic.plukwa.net/~ninka/

1. Data: 2000-02-13 04:03:45

Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Machalas wrote:
> Dlaczego kolega "11 kropek" obraża Asteca?

Nie przejmuj się Olgierdem D.
Uzależnił się biedak ode mnie parę lat temu i ciągle nie może
się wyleczyć.
Paskudnie to wygląda, ale cóż zrobić... ;))

pozdrawiam
A r e k

1. Data: 2000-02-13 04:10:14

Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net wrote:
[..]
> A w Polsce nie mieszkam i zaden admin nie bedzie sla jednej osoby
> niczego instalowal.

Zawsze możesz spróbować go poprosić. Prawda ? :))

Co do polskich znaczków to przez kilka lat też ich nie używałem coby
iść na rękę innym.
Efekty?
- Nawet w normalnej korespondencji zaczynałem się zapominać i tak pisałem :(
- jestem wzrokowcem i dramatycznie zaczęła mi szwankować ortografia.

I dlatego teraz jak ktoś nie może sobie poradzić - jego problem.

pozdrawiam
A r e k

p.s.
Tylko taka drobna uwaga:
Jeśli piszesz ten list z domu to może warto by było przestawić identyfikator
osoby z adresu pocztowego na ninka ? Tym bardziej, że zawiera dość mocne słowo.;))

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

Re: Religia chrzescijanska - religia strachu....
Re: Religia chrzescijanska - religia strachu....
Re :Win'95 a zdrowie psychiczne
Automatyczne Sekretarki
POBUTKA !!!