CUKIER PUDER

1. Data: 2007-12-10 16:55:48

Temat: CUKIER PUDER
Od: "julitek" <j...@s...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dlaczego dodajemy cukier puder do mies przetwarzanych w szynkowarach

Pozdrawiam
Henryk

2. Data: 2007-12-10 20:48:13

Temat: Re: CUKIER PUDER
Od: "! ARNÓLD ! MACZÓGA ! ÓÓÓ !" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panslavista napisał:

> a jak przesikam, to zawsze mogę dodać trochę kału (jak mam na niego ochotę,
> to wysyłam syna do lodówki, aby ukroił)

CIERPKI KAł ?

--
! GÓRILLÓGA ! LÓGÓNDA ! PÓLESKIEGO ! INTERNETÓ !
! MAGJISTER ! INRZÓNIER ! DÓKTÓR ! ARNÓLD !

3. Data: 2007-12-10 20:53:35

Od: "wolim" <t...@n...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "julitek" <j...@s...elblag.pl> napisał

> Dlaczego dodajemy cukier puder do mies przetwarzanych w szynkowarach

Ponoć od cukru mięso nabiera ładnego koloru.

4. Data: 2007-12-11 14:11:03

Od: "FranticFreddie" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"wolim" <t...@n...pisz> wrote in message news:fjk89e$bea$1@news.interia.pl...

> Użytkownik "julitek" <j...@s...elblag.pl> napisał

> Ponoć od cukru mięso nabiera ładnego koloru.

To bardzo możliwe, frytki u McDonalda przed smażeniem również
są traktowane cukrem aby miały ładny złoty kolor.

FF.

5. Data: 2007-12-11 16:18:12

Od: "julitek" <j...@s...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

> CIERPKI KAł ?

Gosciu!!! "Cierpki Kale" Proponuje wez troche swojego kalu dodaj swojego
moczu bez cukru pudru moze troche pieprzu Wszystko dobrze wymieszaj i
wstrzyknij sobie do mozgu dobra poniemiecka nastrzykiwarka A jak Ci to
rozumu nie doda To zmien grupe na bardziej kalowo-moczowa

Pozdrawiam
CUKIER PUDER

6. Data: 2007-12-11 19:36:47

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

julitek pisze:

> [...]
> wstrzyknij sobie do mozgu dobra poniemiecka nastrzykiwarka A jak Ci to
> rozumu nie doda To zmien grupe na bardziej kalowo-moczowa

aaaja vole twoją mame
co ma pizde jak atrament*

(sśińjała jej bo na dworcu zimno)

7. Data: 2007-12-12 15:26:38

Od: "julitek" <j...@s...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

> aaaja vole twoją mame
> co ma pizde jak atrament*
>
> (sśińjała jej bo na dworcu zimno)

BEZ KOMENTARZA !!!

8. Data: 2008-01-21 20:47:44

Od: Zeitgeist <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczemu?

bo tata wraca najebany i trzeba wody nalać do wanny oraz shować potfora

--
http://zeitgeistmovie.com/

aha i powiedz swojej matce, ze bedzie sie działo

kwas chlebowy mętny
Co z folią na mas-mixie?
burek
robię obiad, potrzebuję surówki ;-)
Gotować wódę w czajniku elektrycznym czy gazowym ?