patelnia teflonowa?

1. Data: 2007-12-10 20:28:32

Temat: patelnia teflonowa?
Od: stefandora <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

witajcie, jestem na etapie kupna nowej patelni teflonowej... ale
wlasnie gdzies przeczytalam, ze teflon jest niezdrowy. mam w domu dwie
fajne stalowe zeptera i jedna zeliwna... ale na zadnej z nich nie
wyobrazam sobie robienia jajecznicy... na zeliwnej raz zrobilam i
polowa przywarla bezpowrotnie ;) jakie sa wasze doswiadczenia? jak
sobie radzicie?

pzdr
dorota

2. Data: 2007-12-10 20:35:20

Temat: Re: patelnia teflonowa?
Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze to prawda teflon jest niezdrowy
patelnia żeliwna - głównie mięsa , wrzywa (super przypieczone
ziemniaczki),ewentualnie ryby
patelnia stalowa - podobnie jak wyżej
patelnia teflonowa o ile się nie zniszczy nawet lekko ( to jest ok do
wszystkiego )ale bardzo szkodliwy teflon i szczególenie aluminum które jest
pod nim
zamiast patelni teflonowej polecam patelnie stalową emaliowaną polacy robią
bardzo dobre
Pozdrawiam JULIUSZ

3. Data: 2007-12-10 20:44:19

Od: "! ARNÓLD ! MACZÓGA ! ÓÓÓ !" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik stefandora napisał:
> [...]
> wyobrazam sobie robienia jajecznicy... na zeliwnej raz zrobilam i
> polowa przywarla bezpowrotnie ;) jakie sa wasze doswiadczenia? jak

SAM JESTES POTEFLóN !

--
! GÓRILLÓGA ! LÓGÓNDA ! PÓLESKIEGO ! INTERNETÓ !
! MAGJISTER ! INRZÓNIER ! DÓKTÓR ! ARNÓLD !

4. Data: 2007-12-10 20:47:51

Od: "! ARNÓLD ! MACZÓGA ! ÓÓÓ !" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panslavista napisał:

> hehe - nie zdonrzyłem

HEHE

5. Data: 2007-12-10 21:04:36

Od: "! ARNÓLD ! MACZÓGA ! ÓÓÓ !" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> POTEFLON

óDAłO SIę !

6. Data: 2007-12-10 21:52:07

Od: "oponent" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""! ARNÓLD ! MACZÓGA ! ÓÓÓ !"" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:fjk9l4$vfv$1@news.albasani.net...

> óDAłO SIę !

Jebniety jesteś ÓÓÓ

7. Data: 2007-12-10 22:27:48

Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

stefandora dość niespodziewanie napisał(a):
> [...]
> wyobrazam sobie robienia jajecznicy... na zeliwnej raz zrobilam i
> polowa przywarla bezpowrotnie ;) jakie sa wasze doswiadczenia? jak

Ja sobie radzę w sposób, który i Tobie poradzę:
Drogą, z tej najdroższej serii z Ikei teflonową
A do niej odpowiednio miękkie narzędzia (łopatki/mieszadła/whatever)
I nie wierz w urban legends, że teflon jest niezdrowy - nie jest. Bo
wymyślony został po to, żeby nie był wrażliwy na temperaturę i nie jest.
A - i nie skrob nożem "poteflonie" ;)

--
Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl

8. Data: 2007-12-11 19:35:15

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

oponent pisze:

> Użytkownik ""! ARNÓLD ! MACZÓGA ! ÓÓÓ !"" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:fjk9l4$vfv$1@news.albasani.net...

> Jebniety jesteś ÓÓÓ

twoją matke aresztowali w lidló za podjadanie żarcia dla psów

9. Data: 2007-12-12 16:04:30

Od: "m1" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam teflonnową i chwalę sobie najbardziej do jajecznicy paską

f.googlegroups.com...

10. Data: 2007-12-13 13:46:27

Od: "Anna Rzodkiewicz" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pzdr
> dorota
>nie wiem co powiedzieć ale teflon chyba jest dobry

CUKIER PUDER
kwas chlebowy mętny
Co z folią na mas-mixie?
burek