Automat do chleba AFK - co to warte?

1. Data: 2007-12-10 23:02:19

Temat: Automat do chleba AFK - co to warte?
Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Na aledrogo jest trochę automatów do chleba, m.in. AFK BM-4C.
W archiwum znalazłem że BM-3 to po prostu tńszy Panasonik, ale jak jest z
tym nowszym?
Warte swojej ceny?

Irokez
Uwaga:adres bez cyferki :)

2. Data: 2007-12-11 04:56:01

Temat: Re: Automat do chleba AFK - co to warte?
Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dośc długo piekłem chleb w automacie ale zawsze denerwowały mnie dziury w
chlebie po mieszadłach i samo wyciąganie mieszadeł po upieczeniu. Teraz w
automacie wyrabiam tylko ciasto a do wyrastania wkładam już do zwykłej
foremki i piekę w piekarniku. Chleb jest dużo smaczneijszy ponieważ ma
lepiej wypieczoną skórkę i nie ma tych głupich dziur po mieszadłach.
Automat powoli mi się zużywa i nastgęnego nie kupię. Zamiast niego kupię
nowego dobrego robota który będzie mógł wyrabiać ciasto.

--
"Podwładny winien mieć przed obliczem przełożonego
wygląd lichy i durnowaty tak,

Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.

3. Data: 2007-12-13 14:51:59

Od: "Darek" <b...@z...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szymuś" <pwdi_@_friko3.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Automat powoli mi się zużywa i nastgęnego nie kupię. Zamiast niego kupię
> nowego dobrego robota który będzie mógł wyrabiać ciasto.

A ja poszedłem jeszcze dalej, bo oprócz robota mam jeszcze superowy garnek
specjalnie do pieczenia chleba.
Wychodzą z niego ładne, okrągłe bochenki, a do tego fantastycznie chrupiąca
skórka :)
http://www.roemertopf.pl/sklep/product_info.php?cPat
h=9&products_id=20

pozdrowienia
Darek
..: Fan rzymskich garów

4. Data: 2007-12-13 20:27:50

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Darek wrote:

> A ja poszedłem jeszcze dalej, bo oprócz robota mam jeszcze superowy
> garnek specjalnie do pieczenia chleba.
> Wychodzą z niego ładne, okrągłe bochenki, a do tego fantastycznie
> chrupiąca skórka :)

Czy pieczesz chleb odkryty czy przykryty? Czy najpierw nagrzewasz garnek
w piekarniku, a potem wrzucasz urosniete ciasto do goracego? Czy trzeba
czyms smarowac?

MB

5. Data: 2007-12-14 13:08:32

Od: "Darek" <b...@z...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości news:13m35e7f818ma4c@corp.supernews.com...
> Darek wrote:

> Czy pieczesz chleb odkryty czy przykryty? Czy najpierw nagrzewasz garnek w
> piekarniku, a potem wrzucasz urosniete ciasto do goracego? Czy trzeba
> czyms smarowac?

Chleb pieke bez przykrycia, jedynie ciasto powinno wyrastac pod przykryciem.
Wstawiam namoczony garnek do zimnego piekrnika. smaruje tluszczem i obsypuje
otrebami.
Dzieki temu chleb nie przywiera do garnka:)
Pycha wychodzi .... Nawet taki z gotowej mąki (u nas mozna kupic w Tesco)

Darek

6. Data: 2007-12-14 16:59:31

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Darek wrote:

> [...]
> Dzieki temu chleb nie przywiera do garnka:)
> Pycha wychodzi .... Nawet taki z gotowej mąki (u nas mozna kupic w Tesco)

A w ktorym momencie wkladasz ciasto do garnka?

MB

7. Data: 2007-12-15 13:07:12

Od: "Darek" <b...@z...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w ktorym momencie wkladasz ciasto do garnka?

jak juz sobie urosnie....
przekładam z miski do garnka i do zimnego piekarnika...
i się piecze... :)

patelnia teflonowa?
CUKIER PUDER
kwas chlebowy mętny