CZEKOLADA

1. Data: 2002-02-03 14:31:33

Temat: CZEKOLADA
Od: "Patrycja Łuczyńska" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Czy zna ktos przepis na dobra czekolade mleczna?

1. Data: 2002-02-03 20:44:11

Temat: Re: CZEKOLADA
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam! Czy zna ktos przepis na dobra czekolade mleczna?

Cze:)
Podaję ci przepisy grupowe, o które sama się ostatnio pytałam;o))
Nie sprawdzałam ich jeszcze, niebawem to z pewnością uczynię...
Kamila K. / s...@p...onet.pl
A zatem..:

CZEKOLADA
SKŁADNIKI: 1/2 szklanki mleka, 1 i 1/2 szklanki cukru, cukier
waniliowy, 3 łyżki kakao, 3 szklanki mleka w proszku, 3/4 kostki
masła, bakalie

Mleko zagotować z cukrem i cukrem waniliowym przez ok. 5 min.
Dodać masło, a gdy się rozpuści, dodać mleko w proszku,
dokładnie wymieszane z kakao. Mieszać, aż powstanie jednolita, gładką
masa, dodać bakalie. Całość przełożyć do formy wysmarowanej
oliwą. Pozostawić do ostygnięcia. (przepis z internetu z kuchnionline.)

Czekolada
1/2 kostki margaryny
1,5 łyżki kakao
1/4 szkl. mleka
1/2 szkl. cukru
1/2 cukru waniliowego
1,5 szkl. mleka w proszku

Mleko z cukrem zagotować 8 min. zdjąć z ognia , wrzucić
margarynę i rozpuścić ją.
Do gorącego dodać kakao rozmieszane z mlekiem w proszku.
Dobrze wymieszać i włożyć do formy do ostygnięcia.
Jola

Czekolada
1/2 szkl. smietany
1 1/2 szkl. cukru
1 cukier waniliowy
1 kostka masla roslinnego
Wszystko gotowac 10 min. na bardzo wolnym ogniu
Pozostale skladniki to:
1/2 kg mleka w proszku
0,5 dkg kakao
Wymieszac ze soba. Po 10 min. zestawic mase z ognia, wsypac
kakao + mleko i szybko wymieszac najlepiej kula do ciasta.
Wylac na blache, zostawic do odparowania i wystygniecia, potem
wstawic do lodowki.
Ps.:Smacznego:)
i powodzenia...

NAZWA???????