Re: CZWARTEK = CZaT ???

From: "maria" <m...@s...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: CZWARTEK = CZaT ???
Date: Thu, 20 Jun 2002 23:11:00 +0200

Użytkownik "PaLF" w wiadomości news:aetd94$2gv$1@news.tpi.pl...

> No tym razem to chyba na psp-chat bylo swieto zmarlych...

..jakby nie patrzeć to też święto ;)

> tak tak a jak dynamicznie sie rozwija

...i odezwał się stały bywalec czata ;)

Czytasz posty?? Ten temat był już poruszany - więc się nieco
spóźniłeś - i bez większej reakcji:(

> Wieczorem sie chlodniej zrobilo wiec wszystkich z domu wywialo - moze
> wprowadzic zasade ze jezeli jest upal to spotykamy sie na psp-chat w
> czwartek w samo poludnie?

Wybacz PaLF, ale ja np. o 18-ej - żyje innym życiem:)
czas mam po 21..
a co do czwartku, to mogę zaglądać sporadycznie, a brak kontroli rozmowy
powoduje też mój brak udziału!

> Ty to mi tak zawsze naobiecujesz :-)

...a Ty zapewniałeś , że wszystko rzucisz i pojawisz się na chat-psp w piątek i co??
ale na Tobie PaLF chat się nie kończy :)

> A powaznie mowiac zawiode Cie - nie bedzie mnie jutro na chacie wiec chyba
> raczej nie zdolamy dokonczyc naszej dyskusji... a zapowiadalo sie tak
> romantycznie... moze za tydzien? albo sama zaproponujesz jakis termin???

..romantycznie? ..może? gdy zaprosisz dziewczynę na kolacje przy świecach,
ale nie przy rozmowie na temat sumienia.

pozdrawiam
maria