CZWARTEK = CZaT ???

1. Data: 2002-06-20 18:39:26

Temat: CZWARTEK = CZaT ???
Od: "PaLF" <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...

Tak sie wlasnie zastanawiam... z tego co pamietam w czwartek grupowicze
czatuja - co tydzien o tym zapominalem a dzis specjalnie wszedlem
wczesniej - i tak sobie siedze od godz 18 - teraz mamy 20.30 i wciaz zywej
duszy!!! Jak kiedys wszedlem o 21 to bylo kilkanascie osob - co sie dzieje?
czat odwolany? e? Swieto jakies? A moze sie czwartkowe czatowanie nie
przyjelo tylko ja nic nie wiem? A moze teraz zamiasta CZ CZ jest piatkowe
przesiadywanie (na czacie)? Albo sobotnie siedzenie (tez na czacie :P)?

pozdrawiam
PaLF - samotny wojownik czwartowego czata PSP

1. Data: 2002-06-20 20:07:58

Temat: Re: CZWARTEK = CZaT ???
Od: "maria" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"PaLF" news:aet7dg$qnd$1@news.tpi.pl...
> [...]
> przyjelo tylko ja nic nie wiem? A moze teraz zamiasta CZ CZ jest piatkowe
> przesiadywanie (na czacie)? Albo sobotnie siedzenie (tez na czacie :P)?

Święto? Tak, jak najbardziej w każdy czwartek na psp-chat :))

a spotkania czwartkowe są od 'zawsze' i zawsze :)
ilość osób? - no cóż :(

Ja zapraszam w piątek:))
Jak obiecałam - PaLF, ale po 21-ej :))
i gorąco pozdrawiam wszystkich czatowiczów jak i przeciwników
tej formy kontaktu!!

1. Data: 2002-06-20 20:19:35

Od: "PaLF" <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Święto? Tak, jak najbardziej w każdy czwartek na psp-chat :))

No tym razem to chyba na psp-chat bylo swieto zmarlych...

> a spotkania czwartkowe są od 'zawsze' i zawsze :)

tak tak a jak dynamicznie sie rozwija

> ilość osób? - no cóż :(

Wieczorem sie chlodniej zrobilo wiec wszystkich z domu wywialo - moze
wprowadzic zasade ze jezeli jest upal to spotykamy sie na psp-chat w
czwartek w samo poludnie?

> Ja zapraszam w piątek:))

Organizujesz jakas impreze? :P - nie no super jezeli tylko bym molg to bym
zajzal...

> Jak obiecałam - PaLF, ale po 21-ej :))

Ty to mi tak zawsze naobiecujesz :-)
A powaznie mowiac zawiode Cie - nie bedzie mnie jutro na chacie wiec chyba
raczej nie zdolamy dokonczyc naszej dyskusji... a zapowiadalo sie tak
romantycznie... moze za tydzien? albo sama zaproponujesz jakis termin???

pozdrawiam
PaLF

1. Data: 2002-06-20 21:11:00

Od: "maria" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PaLF" w wiadomości news:aetd94$2gv$1@news.tpi.pl...

> No tym razem to chyba na psp-chat bylo swieto zmarlych...

..jakby nie patrzeć to też święto ;)

> tak tak a jak dynamicznie sie rozwija

...i odezwał się stały bywalec czata ;)

Czytasz posty?? Ten temat był już poruszany - więc się nieco
spóźniłeś - i bez większej reakcji:(

> Wieczorem sie chlodniej zrobilo wiec wszystkich z domu wywialo - moze
> wprowadzic zasade ze jezeli jest upal to spotykamy sie na psp-chat w
> czwartek w samo poludnie?

Wybacz PaLF, ale ja np. o 18-ej - żyje innym życiem:)
czas mam po 21..
a co do czwartku, to mogę zaglądać sporadycznie, a brak kontroli rozmowy
powoduje też mój brak udziału!

> Ty to mi tak zawsze naobiecujesz :-)

...a Ty zapewniałeś , że wszystko rzucisz i pojawisz się na chat-psp w piątek i co??
ale na Tobie PaLF chat się nie kończy :)

> A powaznie mowiac zawiode Cie - nie bedzie mnie jutro na chacie wiec chyba
> raczej nie zdolamy dokonczyc naszej dyskusji... a zapowiadalo sie tak
> romantycznie... moze za tydzien? albo sama zaproponujesz jakis termin???

..romantycznie? ..może? gdy zaprosisz dziewczynę na kolacje przy świecach,
ale nie przy rozmowie na temat sumienia.

pozdrawiam
maria

1. Data: 2002-06-22 21:41:09

Od: "maria" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maria" news:aetg2c$k56$1@news.tpi.pl...

> ...i odezwał się stały bywalec czata ;)

...to moje pokorne życzenia :)

> Czytasz posty?? Ten temat był już poruszany - więc się nieco
> spóźniłeś - i bez większej reakcji:(

Powiedz, że nie jestem ostatnią osobą na tej planecie, która widzi w tym coś fajnego,
coś miłego, coś z uśmiechem na twarzy i miłym słowem na dobranoc...

...czerwonego, kosmatego i z gwiazdki (dla w wtajemniczonych:)

> ...a Ty zapewniałeś , że wszystko rzucisz i pojawisz się na chat-psp w piątek i
co??
> ale na Tobie PaLF chat się nie kończy :)

PaLF proszę o wybaczenie:(
chat- psp kończy się zaledwie na kilku osobach, a Ty jesteś jedną z nich
i tak samo ważną :))

> moze za tydzien? albo sama zaproponujesz jakis termin??

...myślałam o terminie 'ruchomym'. Jest gorący temat i pada propozycja
rozmowy na chat-psp, a zainteresowani sami się pojawią.
ach... rozmarzyłam się :))

..myślisz, że jest jakaś szansa??

pozdrawiam
maria

1. Data: 2002-06-23 16:18:44

Od: "PaLF" <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...to moje pokorne życzenia :)

e e e osstrzegalem ze w piatek nie moge :)

> PaLF proszę o wybaczenie:(
> chat- psp kończy się zaledwie na kilku osobach, a Ty jesteś jedną z nich
> i tak samo ważną :))

Ironia? Z nadzieja ze nie musze podziekowac...

> ...myślałam o terminie 'ruchomym'. Jest gorący temat i pada propozycja
> rozmowy na chat-psp, a zainteresowani sami się pojawią.
> ach... rozmarzyłam się :))

ee tam - ja to jestem dopiero marzyciel - zawsze jak tylko mam chwilke
(nikoniecznie w czwartek czy piatek) to odpalam czata psp w nadzieji ze
trafie na jakas zablakna dusze... bezskutecznie... zaraz kojarzy mi sie
program SETI

> ..myślisz, że jest jakaś szansa??

szansa jest zawsze ;] - a jej wielkosc zalezy od tego CO masz na mysli :)

pozdrawiam
PaLF

1. Data: 2002-06-24 13:46:45

Temat: CZaT ???
Od: "maria" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"PaLF" w wiadomości news:af4scc$10r$1@news.tpi.pl...

> e e e ostrzegalem ze w piatek nie moge :)

Ostatni post to sugestia(za mało czytelna) co do propozycji zmian, np. dnia,
na jeszcze inny, przed czwartkiem?
Czekam na sugestie, może propozycje?
Nie chce zmieniać dnia skoro i tak nikt nie przyjdzie, ale może dzięki temu
frekwencja będzie większa?

marzycielka
(maria)

1. Data: 2002-06-24 14:11:16

Temat: RE: CZaT ???
Od: g...@i...pl (guniek) szukaj wiadomości tego autora

Cześć Mario,
:-)
Przede wszystkim w imieniu redakcji bardzo dziękuję Ci za tak aktywną
promocję grupowego czatowiska :-))))

a teraz już zupełnie prywatnie:

> Ostatni post to sugestia(za mało czytelna) co do propozycji
> zmian, np. dnia,
> na jeszcze inny, przed czwartkiem?

a dlaczego chcesz zmieniać ten dzień?
Spotykamy się w czwartki od dłuższego czasu (między 21.30 a 1.00 plus minus
PaLF) i IMO jest ok
Przecież można sie spotykac też w piatki, poniedziałki itd...
No ale czwartek proponuje zostawić w spokoju
Gdy wybierałam ten dzień Mario, kierowałam sie przede wszystkim
statystykami. One wskazywały, ze w czwartek jest na czacie najwięcej
gosci...
A piatek - piątek to dzień pubowo-piwny dla wielu osób;-)))

> marzycielka
> (maria)

pozdrawiam
guniek

1. Data: 2002-06-24 15:54:42

Od: "maria" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"guniek"news:MGBBKNCGJBHGIDOPIMLKGELFEBAA.guniek@ine
tia.pl...
> a teraz już zupełnie prywatnie:

...nie całkiem, ale nie szkodzi :)

Witam:))

> [...]
> Gdy wybierałam ten dzień Mario, kierowałam sie przede wszystkim
> statystykami. One wskazywały, ze w czwartek jest na czacie najwięcej

Ależ ja nie chce nic zmieniać! Ten dzień ma swój klimat dzięki Twojej inicjatywie i
jest bardzo fajnie:))

Pisząc to, sugerowałam się faktem, iż w ten dzień już zapraszasz grupowiczów
na chat-psp.

Powtarzam się; ale chce móc rozmawiać z ludźmi z PSP i to niezależnie czy jest to
czwartek, piątek, czy też będzie to poniedziałek - czy to egoistyczne?, gdy
w czwartki nie mogę być aktywna na chat-psp - nad czym bardzo ubolewam :(
Ale z tego powodu nie zamierzam zmieniać nic, co już jest.
Guniu, statystyki zdecydowanie nie ułatwią mi kontaktu z nikim z was, bo zaliczam się
do tej mniejszości, która w czwartki nie może:(( i dlaczego poprzestawać na jednym
dniu tygodnia??, nie bardzo też rozumiem czego oczekujesz z mojej strony??

> A piatek - piątek to dzień pubowo-piwny dla wielu osób;-)))

- piątek - przyznaje, był całkiem spontaniczną propozycją i nie do końca przemyślaną,
ale nie miałam zamiaru nikogo tym urazić, a jeśli tak się stało, to z tego powodu
jest
mi bardzo smutno :(

maria

1. Data: 2002-06-24 16:37:50

Od: "PaLF" <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A piatek - piątek to dzień pubowo-piwny dla wielu osób;-)))

Ot cO!!! Uderzyles w samo sedno guniek :))) - bo piatek w moim wykonaniu
baaaaaardzo rzadko wiaze sie z siedzeniem przy kompie....

pozdrawiam
PaLF

Netoholizm
Re: Jak popracować nad sobą ?
Kibicowanie slabszej druzynie. Jakis "kompleks"???
Jak popracować nad sobą ?
Jak łatwo można zrezygnować z przyjaźni?