Jak łatwo można zrezygnować z przyjaźni?

1. Data: 2002-06-20 11:26:00

Temat: Jak łatwo można zrezygnować z przyjaźni?
Od: "Nadu" <n...@z...trzepak.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można tak po prostu sobie powiedzieć że to koniec? pare nietypowych
porównań i epitetów co do osoby i zakończyć .

1. Data: 2002-06-20 16:27:38

Temat: Re: Jak łatwo można zrezygnować z przyjaźni?
Od: "Kamil Ł." <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nadu" <n...@z...trzepak.pl> napisał w wiadomości
> Czy można tak po prostu sobie powiedzieć że to koniec? pare nietypowych
> porównań i epitetów co do osoby i zakończyć .

Jezeli jest to prawdziwa przyjazn to nie, bo to by bylo zaprzeczenie. Jezeli
chcesz sie rozstac, zakaczyc przyjazn, to tak naprawde nie jestes
przyjacielem, a ta druga osoba pewnie Twoim, i w takim przypadku mozna sie
rozstac o tak poprostu, choc pewnie nie kazdy tak potrafi.

Lepton

1. Data: 2002-06-20 16:48:14

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nadu" <n...@z...trzepak.pl> napisał w wiadomości

> Czy można tak po prostu sobie powiedzieć że to koniec? pare nietypowych
> porównań i epitetów co do osoby i zakończyć .

Wiesz do jakich wniosków dochodzi się po uczciwych
i długich rozmowach z sobą samym ?

...że przyjaźń i miłość powinno się urywać w apogeum.

E.;)

1. Data: 2002-06-20 17:01:41

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Nadu" <n...@z...trzepak.pl> wrote in message
> Czy można tak po prostu sobie powiedzieć że to koniec? pare nietypowych
> porównań i epitetów co do osoby i zakończyć .

moim zdaniem mozna i mozna do niej wrocic, gdy przycdzie czas
( z autopsji:) )

Ewa

1. Data: 2002-06-20 20:23:33

Od: "maria" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nadu" w wiadomości news:aesdvi$m4k$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
> Czy można tak po prostu sobie powiedzieć że to koniec? pare nietypowych
> porównań i epitetów co do osoby i zakończyć .

Przyjaźń nie znika od tak sobie, jest zawsze i niezależnie od naszych poczynań;
czasami jakby w zawieszeniu, ale jest:)
Możesz powiedzieć: koniec! ale ona i tak do Ciebie przyjdzie :)

maria

1. Data: 2002-06-20 22:36:15

Od: "Jerzy Turynski" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> "Nadu" <n...@z...trzepak.pl> napisał w wiadomości

> Wiesz do jakich wniosków dochodzi się po uczciwych
> i długich rozmowach z sobą samym ?
>
> ...że przyjaźń i miłość powinno się urywać w apogeum.

O, zapachniało 'jakoby znanym':
Gdy spotkasz Buddę, ZABIJ GO !
"Ciepło, ciepło" (?)
A "jeszcze cieplej" może mogłoby być tak(?):
Najwyraźniej "przyjaźń i miłość" którą masz na myśli (treść
tych słówek, do jakiej póki co doszłaś) to jeszcze nie jest
Ta Przyjaźń i Miłość...
Szukaj dalej... gdzie się cholery pochowały...

> E.;)

JeT.

1. Data: 2002-06-21 09:31:40

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Turynski" <j...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
> tych słówek, do jakiej póki co doszłaś) to jeszcze nie jest
> Ta Przyjaźń i Miłość...
> Szukaj dalej... gdzie się cholery pochowały...

A ja myślę, Jerzy, że spoza tego "półżartem - półserio",
wyjrzał tylko stary lęk ,
że "miłość i przyjaźń mogłaby umrzeć przed nami".
Nie masz takich lęków ? Szczęśliwy człowiek..

Nieoświecona wciąż;)
E.

1. Data: 2002-06-21 16:17:30

Od: "Marsel" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM" <...>
> ...że przyjaźń i miłość powinno się urywać w apogeum.

BANG-BANG! juz nie zyjesz ;-)

jezeli tak masz to tak uwazasz,
jestes w blednym kole, skolowana
jezeli tak uwaszasz to tak masz

1. Data: 2002-06-21 17:38:05

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel"

> BANG-BANG! juz nie zyjesz ;-)

To moja najnowsza teoria;), a Ty od razu z pistoliobene;-0) ?

> jezeli tak masz to tak uwazasz,
> jestes w blednym kole, skolowana
> jezeli tak uwaszasz to tak masz

Ale popatrz.. mielibyśmy same pozytywne wspomnienia..
nad grobem ;))
E.

1. Data: 2002-06-21 21:00:43

Od: "Marsel" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Marsel"
> To moja najnowsza teoria;), a Ty od razu z pistoliobene;-0) ?
> Ale popatrz.. mielibyśmy same pozytywne wspomnienia..
> nad grobem ;))

BANG!: zakladasz ze udaloby sie w ten sposób uniknąc.. powiedzmy
'przykrych sytuacji w relacjach'?

BANG!: jesli nawet, to skad wiedzialabys kiedy jest ten najlepszy punkt
by przerwac?

czy potem nie wyrzucałabys sobie tego ze to jeszcze za wczesnie? a czy
to nie aby teskne wpsomnienia wprowadziłby do groby?

wszak ciag niekorzystnych okolicznosci to normalka.
milosc czy przyjazn to nie to samo co orgazm :-p

z przyjacielskim pozdrowieniem :)
Marsel

:(
jak przepraszać żeby przeprosić