Kibicowanie slabszej druzynie. Jakis "kompleks"???

1. Data: 2002-06-20 12:09:23

Temat: Kibicowanie slabszej druzynie. Jakis "kompleks"???
Od: "junio" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich dyskutantow :)
Ogladajac MS w pilce noznej zauwazylem u siebie, ze zawsze kibicuje druzynie
slabszej. Cieszylem sie jak dziecko, gdy Korea wyeliminowala Wlochy lub
Senegal Francje. Zastanawiam sie czy mozna byloby po takim moim zachowaniu
pokusic sie o jakas analiza mojej osobowosci. Zaznaczam, ze nie palam
nienawiscia do zadnych druzyn, po prostu sie ciesze, jesli ten niedoceniany,
z zasady slaby zespol pokona uznanego w swiecie rywala.
CO o tym sadzicie? Wiem, ze moze slowo "kompleks" to za duzo powiedziane, ale
chyba cos "jest na rzeczy". Szczegolnie, ze wiekszosc moich znajomych
wspolczula tym Wielkim-Przegranym, a ja nie.
I jeszcze jedno pytanie: Czy jezeli podczas rekrutacji do nowej pracy, wsrod
pytan testowych wlasnie znalazloby sie takowe (o kibicowanie druzynie
slabszej), to o czym mogloby to swiadczyc? Jaki jestem mentalnie,
osobowosciowo? Czy moglbym np. w extremalnej sytuacji zdradzic firme ze
wzgledu na litosc do innenego "kopciuszka"?
Pozdrawiam i dziekuje za dyskusje, chociaz mam wrazenie, ze robie z igly
widly :))

1. Data: 2002-06-20 12:30:22

Od: "PowerBox" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ogladajac MS w pilce noznej zauwazylem u siebie, ze zawsze kibicuje
druzynie
> slabszej. Cieszylem sie jak dziecko, gdy Korea wyeliminowala Wlochy lub
> Senegal Francje.

- jak to, przecież kibicowałeś drużynie silniejszej, w końcu wygrywali...

1. Data: 2002-06-20 12:36:23

Od: "remigiusz walus" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"junio"

Zastanawia mnie fenomen kibicowania jako taki.
Jakim cudem można się emocjonować np. piłką nożną?
Na stadionie jeszcze jestem w stanie zrozumieć:
stado, jego zachowaniem rządzą nieomal matematyczne prawa
(podobno). Ale w domu ? Przed telewizorem ?

pozdrawiam
remigiusz

1. Data: 2002-06-20 12:48:47

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"remigiusz walus" <r...@o...pl> wrote in message
> [...]
> stado, jego zachowaniem rządzą nieomal matematyczne prawa
> (podobno). Ale w domu ? Przed telewizorem ?

Towarzyszu RW, wy chyba patriotą nie jesteście?
Nie potraficie sobie wyobrazić (przed telewizorem), że z tzw. narodem w
jedności jesteście!

Saulo

1. Data: 2002-06-20 13:14:22

Od: "remigiusz walus" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo"

> Nie potraficie sobie wyobrazić (przed telewizorem), że z tzw. narodem w
> jedności jesteście!

Apoteoza narodowej drużyny jako wyraz "korzeni" ?...
jakoś nie potrafię ... :-)
Aż tyle emocji, spowodowane tym, że ktoś, gdzieś, (za kasę) w coś wcelował, lub nie ?

remigiusz

1. Data: 2002-06-20 13:19:03

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakoś nie potrafię ... :-)
> Aż tyle emocji, spowodowane tym, że ktoś, gdzieś, (za kasę) w coś

Zupełnie tego nie czujecie, Toarzyszu Waluś :-)
Re-edukujcie się czy coś.

Saulo

1. Data: 2002-06-20 13:23:03

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <d...@p...neostrada.pl> wrote in message
[cut]
> Zupełnie tego nie czujecie, Toarzyszu Waluś :-)
> Re-edukujcie się czy coś.

... i wstydu Naszemu Najjaśniejszemu Narodowi nie przynoście!!!

Saulo

1. Data: 2002-06-20 13:26:12

Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <..>
> Zupełnie tego nie czujecie, Toarzyszu Waluś :-)
> Re-edukujcie się czy coś.
>
> Saulo

albo usiłujecie kreowac sie na itelektualistów, którzy gardzą emocjami
towarzyszacemu sportowi masowemu, dletego ze to dobre dla motłochu,
w odruznieniu od fantastycznych sportów elitarnych jak golf czy
podkladanie swin wspołpracownikom...
albo jestescie po prostu slepi

tylko po co sie tym chcwalic?

marsel

1. Data: 2002-06-20 13:31:06

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel" <ic5070_@/wp.pl> wrote in message
> [...]
> towarzyszacemu sportowi masowemu, dletego ze to dobre dla motłochu,
> w odruznieniu od fantastycznych sportów elitarnych jak golf czy

tertium datur
jak już oglądam, emocjonuję się (pewnie nie wystarczająco entuzjastycznie,
ale zawsze, a problem z entuzjazmem (partiotyzmem etc.) mam ogólnie), ale
nie emocjonuję się na tyle, żeby oglądać - Dear Marsel, poradź, co zrobić?

> tylko po co sie tym chcwalic?

po to, żebyś miał możliwość przekłuć kolejny balonik? :-)

> marsel

saul

1. Data: 2002-06-20 13:47:01

Od: "Piotr" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie lubiu dorbne urozmaicenia i czasami trzymaja kciuki za slabszych, pod
warunkiem ze nie przeciwko swoim.
To nie jest kompleks, tylko chec wyrownania szans.

> [...]
> wzgledu na litosc do innenego "kopciuszka"?
> Pozdrawiam i dziekuje za dyskusje, chociaz mam wrazenie, ze robie z igly

Jak popracować nad sobą ?
Jak łatwo można zrezygnować z przyjaźni?
:(
jak przepraszać żeby przeprosić
Worek z innoscia