CZY KTOS

1. Data: 2006-04-20 11:57:10

Temat: CZY KTOS
Od: "Lumbricus" <l...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

... spotkał się z przepisem - to było rzadkie jak wypowiedzi niejakiego
Panslavisty;

"Jedyny lokal, jaki odwiedzałem i to przed pójśiem do przedszkola jeszczee
nosił nazwę
Bar.
Była to cimna dziura w parterowej kamienicy - środek lat 60 ubiegłego wieku,
piłem tam głównie jakąś ciecz. O ile pamiętam, nosiło to nazwę "Oranżada"...
A może to była tylko butelka do której panie same nalewały zrobiony przez
siebie napitek, który boskim strumieniem wlewał się w gardło w gorące
przedpołudnie. Nigdy więcej nie
spotkałem czegoś takiego dobrego"...

Lumbricus

2. Data: 2006-04-20 12:39:46

Temat: Re: CZY KTOS
Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> piłem tam głównie jakąś ciecz. O ile pamiętam, nosiło to nazwę
"Oranżada"...

Ach te oranżady z lat 80-tych. tmiały tylko 8 dni ważności, i smakowały
superowsko

> który boskim strumieniem wlewał się w gardło w gorące > przedpołudnie.
Nigdy więcej nie
> spotkałem czegoś takiego dobrego"...

Zgadzam się teraz prawie juz takich nie ma.
choczaż zakłady w Borku Starym wróciły do produkcji oranzady i baaardzo
przypomina tamtą

Katarzyna

CZY KTOS
gdzie suszone pomidory w Suchej Besk.