Cała prawda o Roundupie... :(

1. Data: 2008-10-30 12:22:18

Temat: Cała prawda o Roundupie... :(
Od: "Marek Kownacki" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.youtube.com/watch?v=ePhDyDbbO-M

Serdecznie pozdrawiam
SMi

2. Data: 2008-10-30 15:27:10

Temat: Re: Cała prawda o Roundupie... :(
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gec8tq$1q7$1@news.onet.pl Marek Kownacki
<m...@g...com> napisał(a):

> http://pl.youtube.com/watch?v=ePhDyDbbO-M

Hejka. Niesamowite. Od 30 lat Roundup utrzymuje się na topie. Tego żadna
szanująca się konkurencja nie może już dłużej znosić.
Pozdrawiam krecio Ja...cki

3. Data: 2008-10-30 21:39:36

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Kownacki pisze:
> http://pl.youtube.com/watch?v=ePhDyDbbO-M

Było już na grupie.

Pozdrawiam Krycha.

4. Data: 2008-10-30 22:31:54

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Kownacki" <m...@g...com> wrote in message
> http://pl.youtube.com/watch?v=ePhDyDbbO-M

Jakoś o Roundupie tam niewiele...

Czarno - biała wizja świata ma oczywiście swój urok :-)
W filmie pojawia się temat GMO - jeżeli jest się w stanie widzieć też szarości
warto zerknąć na artykuł tutaj:
http://tygodnik.onet.pl/36,0,15524,1,artykul.html

TomekD

5. Data: 2008-10-31 19:02:21

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

TomekD pisze:

> "Marek Kownacki" <m...@g...com> wrote in message
>>
> Jakoś o Roundupie tam niewiele...

No i...

> Czarno - biała wizja świata ma oczywiście swój urok :-)
> W filmie pojawia się temat GMO -

Kolejny temat rzeka.

> jeżeli jest się w stanie widzieć też
> szarości warto zerknąć na artykuł tutaj:
> http://tygodnik.onet.pl/36,0,15524,1,artykul.html

Dowcip polega na tym, że kto nie doświadczył ten niech nie gdyba.
Miałem niefart i PCB przypadkiem w naprawdę znikomej ilości (śladowej -
mimo prawidłowego odkażenia) wtargnęło do mojego organizmu.
Walka z nim i ze skutkami trwała trzy lata.

--
pozdr. Jerzy

6. Data: 2008-10-31 19:35:47

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gefks9$j4s$1@nemesis.news.neostrada.pl JerzyN
<0...@m...pl> napisał(a):

> [...]
> (śladowej - mimo prawidłowego odkażenia) wtargnęło do mojego
> organizmu. Walka z nim i ze skutkami trwała trzy lata.

Hejka. Jaki jest związek PCB z glifosatem - substancją czynną Roundupu?
Pozdrawiam asocjacyjnie Ja...cki
PS Jeżeli PCB to polichlorowane bifenyle to chyba wtargnęły do Twojego
organizmu, jeżeli jeden z polimerów to wtargnął. Śladowe ilości PCB zapewne
nie zdając sobie z tego sprawy pobieramy wraz z pożywieniem.

7. Data: 2008-10-31 21:13:05

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:
> W wiadomości news:gefks9$j4s$1@nemesis.news.neostrada.pl JerzyN
>
> Hejka. Jaki jest związek PCB z glifosatem - substancją czynną Roundupu?

Monsanto = Unilewer?

> Pozdrawiam asocjacyjnie Ja...cki

Dalej się integruj.

> PS Jeżeli PCB to polichlorowane bifenyle to chyba wtargnęły do Twojego
> organizmu, jeżeli jeden z polimerów to wtargnął. Śladowe ilości PCB zapewne
> nie zdając sobie z tego sprawy pobieramy wraz z pożywieniem.

PCB - wtargnęło.
polichlorowane bifenyle - wtargnęły.
polimer - wtargnął.

Jaki masz problem?
;-)
--
pozdr. Jerzy

8. Data: 2008-10-31 21:46:38

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PCB - wtargnęło.
> polichlorowane bifenyle - wtargnęły.
> polimer - wtargnął.

Ja pryskam w gumiakach,to mi nie wtargnie. Pisze na opakowaniu,że dziury
sobie pozatykać, to zatykam.I nie pisze, aby pryskać po gałęziach nad głową,
tylko nad ziemią,po zielonym.Pisze też na ulotce, aby z miarki po użyciu
środków ochrony nie pić piwa ani mleka.
Pozdrawiam. Behapowsko.Mirzan

9. Data: 2008-10-31 22:14:16

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> [...]
> tylko nad ziemią,po zielonym.Pisze też na ulotce, aby z miarki po użyciu

Nie ważne, jest to samo w sobie, nawet jeśli jest napisane bo każdy
stosuje jak się mu to podoba, ważne jest to aby ktoś obok wiedział, że
akurat właśnie TO zastosowałeś.
Jeśli nie wiesz o czym mówię to powtarzam: onegdaj miałem działkę i
ośmiu sąsiadów,nikt z nich nigdy nie informował mnie czym opryskuje nie
mówiąc o czasie karencji zastosowanych środków. Większość z nich
pryskała nawet w czasie wiatru mniejszego lub większego.
Sam już nie wiem, czy obecne alergie mojego syna i całej mojej rodziny
nie są wynikiem przebywania w *zdrowej atmosferze* działek pracowniczych.
:-(
--
pozdr. Jerzy

10. Data: 2008-10-31 22:22:54

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

onegdaj miałem działkę i
> ośmiu sąsiadów,nikt z nich nigdy nie informował mnie czym opryskuje nie
> mówiąc o czasie karencji zastosowanych środków.

Myślałem,że sam się opryskałeś.Może to była karbolina DNK, bo Roundup
to raczej po ziemi i na ogól u siebie. Poza tym dawniej było Gramoxone,
Reglone,Simazin Atrazin, jakieś Afalony,Buracyle itp.
Pozdrawiam.Mirzan

Ciężka, ilasta ziemia
Jakąnazwę ma ta roślina?
chore tuje brabant