Chwalę się!

1. Data: 2008-10-27 09:34:05

Temat: Chwalę się!
Od: "Ponury Jacek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ha!

Kupiłem sobie książkę:"Ogród przy domu" J.Grzegory!
Była tutaj wspominana jako dobra dla poczatkującego ogrodnika ;-)
Wiem,że troche stara, ale stare odmiany jabłek, grusz nadal są nie do
pobicia smakowo przez różne nowości... chyba.
Takie też posadziłem w swoim ogródku
Ma to być "stary" ogródek. Taki jaki pamietam ze swojego dzieciństwa.
Śpieszę się bo latka lecą a efekt będzie widoczny dopiero za pare lat!

Pozdrawiam melancholijnie...

2. Data: 2008-10-27 12:15:58

Temat: Re: Chwalę się!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Oct 2008 10:34:05 +0100, Ponury Jacek napisał(a):

> [...]
> Wiem,że troche stara, ale stare odmiany jabłek, grusz nadal są nie do
> pobicia smakowo przez różne nowości... chyba.

Na pewno!
:-)

> Takie też posadziłem w swoim ogródku
> Ma to być "stary" ogródek. Taki jaki pamietam ze swojego dzieciństwa.

Ach... Już Cię lubię :-)

> Śpieszę się bo latka lecą a efekt będzie widoczny dopiero za pare lat!
>
> Pozdrawiam melancholijnie...

Powodzenia w uprawie!
:-)

3. Data: 2008-10-31 23:16:31

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ponury Jacek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Wiem,że troche stara, ale stare odmiany jabłek, grusz nadal są nie do
> pobicia smakowo przez różne nowości... chyba.
a skąd się je bierze? Myślałam, ze dziś to już wszystko przemutowane ...

> Pozdrawiam melancholijnie...
to bardzo optymistyczna melancholia jest! tak 3mać

Sad w Beskidzie Niskim- jakie drzewka i krzewy
maliny
[reklama] ZŁĄCZKI SKRĘCANE DO RUR PE
Nowy i nowy trawnik
Prośba o identyfikację... czterolistna koniczynka ;-)