[reklama] ZŁĄCZKI SKRĘCANE DO RUR PE

1. Data: 2008-10-26 08:50:33

Temat: [reklama] ZŁĄCZKI SKRĘCANE DO RUR PE
Od: "www.SunMet.pl" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niskie ceny najwyższa jakość, zastosowanie między innymi do
automatycznego nawadniania trawnika.

http://www.sunmet.pl/złączki-do-rur-pe-c-516.html

Zapraszamy zespół SunMet.pl

2. Data: 2008-10-26 11:44:49

Temat: Re: [reklama] ZŁĄCZKI SKRĘCANE DO RUR PE
Od: "kris" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "www.SunMet.pl" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> Niskie ceny najwyższa jakość, zastosowanie między innymi do automatycznego
> nawadniania trawnika.
>
> http://www.sunmet.pl/złączki-do-rur-pe-c-516.html
>
> Zapraszamy zespół SunMet.pl

Nie polecam- te złączki pewnie pekaja po kilku dniach, i pewnie brak
gwarancji.

Krzysiek

3. Data: 2008-10-26 20:29:07

Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kris" <K...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "www.SunMet.pl" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> Nie polecam- te złączki pewnie pekaja po kilku dniach, i pewnie brak
> gwarancji.

PEWNIE masz rację...

4. Data: 2008-10-28 09:11:11

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> PEWNIE masz rację...

Reklama na tej grupie jest dozwolona, przede wszystkim jeśli chodzi o
wszystko co związane z ogrodem.

Wystarczy zajrzeć do opisu grupy...

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/ - sklep z wrzosami

5. Data: 2008-10-28 09:20:35

Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" nie dostrzega oczywistości:

> Reklama na tej grupie jest dozwolona, przede wszystkim jeśli chodzi o
> wszystko co związane z ogrodem.

Z łączki podziwiałem Flore. Niezła rura! Skręcało mnie jak cholera;-)

Zdroofka Johnny

6. Data: 2008-10-28 12:48:31

Od: "TomT" <tom18pl@WywalTO_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Rafal Wolski" nie dostrzega oczywistości:

> Z łączki podziwiałem Flore. Niezła rura! Skręcało mnie jak cholera;-)
>
> Zdroofka Johnny
Ty jesteś prawdziwy instalator. Ładne kolanka w ofercie zapewne też są.

TomT

7. Data: 2008-11-14 00:09:03

Od: "www.SunMet.pl" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

TomT pisze:
> Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Ty jesteś prawdziwy instalator. Ładne kolanka w ofercie zapewne też są.
>
> TomT

Złączki te stosuje się również do budowy systemów nawadniania ogrodów.

Pozdr.

Nowy i nowy trawnik
Prośba o identyfikację... czterolistna koniczynka ;-)
canna - paciorecznik - do rozdania
Sadzonki jeżyn
żółknące sosny :(