Calcium dobesilate a bol glowy

1. Data: 2008-03-20 18:10:04

Temat: Calcium dobesilate a bol glowy
Od: Olleo <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam jakis maly krwotok w oku, albo jakis inny naczyniak (poki co jest
za maly, zeby cos robic wg okulistow) i przepisano mi calcium
dobesilate, zeby zobaczyc, czy sie wchlonie. Rzecz w tym, ze przyjmuje
dwa dni (+1 wieczor) i dwa dni boli mnie glowa. Niestety do mojego
okulisty sie dodzwonic nie moglem, a juz wieczor - czy to
przeciwskazanie, zeby calcium dobesilate brac, czy wziac jakis apap i
nie marudzic?
--
Olleo

2. Data: 2008-03-20 22:18:41

Temat: Re: Calcium dobesilate a bol glowy
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-03-20 19:10 Olleo pięknie wystukał/a:
> [...]
> okulisty sie dodzwonic nie moglem, a juz wieczor - czy to
> przeciwskazanie, zeby calcium dobesilate brac, czy wziac jakis apap i

Uważam, że powinieneś brać Rutinoscorbin.

--
animka

3. Data: 2008-03-21 06:54:44

Od: Olleo <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uwa?am, ?e powiniene? bra? Rutinoscorbin.

Mam to calcium dobesilate razem z rutinoscorbinem wlasnie. Uwazasz, ze
powiniennem brac tylko rutinoscorbin? Czy tez on zapobiega bolom glowy
wlasnie?
--
Olleo

4. Data: 2008-03-21 13:02:41

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-03-21 07:54 Olleo pięknie wystukał/a:

> Mam to calcium dobesilate razem z rutinoscorbinem wlasnie. Uwazasz, ze
> powiniennem brac tylko rutinoscorbin? Czy tez on zapobiega bolom glowy
> wlasnie?

Od wapna chyba głowa Cię nie boli. Weź po prostu jeszcze jakis proszek
przeciwbólowy, np. Ibuprom.

--
animka

Pytanie do onkologa
Co Wiśniewski ma tutaj na górnych jedynkach? :)
szczepienia dziecka
kto z was uzywa Rhodiolin lub podobne - prosba o opinie
Pytanie do okulisty