Całkowity koszt nowego domu

21. Data: 2010-06-21 13:48:26

Temat: Re: Całkowity koszt nowego domu
Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:hvnqb7$v1q$1@news.onet.pl...

> Dobrze liczę, bo na pozostałej części nie jest raczej beton malowany
> olejną, co? Ile kosztuje gres lub glazura z położeniem? niewiele mniej.
Twoi klienci płaca pewnie sporo więcej
Ja znam takich co gres kupuja po 30-40zł + ulozenie 30zł(wiem wiem za 30zł
to pewno tragicznie ułożą, dobrze to tylko za 100zł/mkw)
Pozatym zamiast parkietu można panele ceny juz od 19zł ale przyjmijmy
40-50zł. Koszt ułożenia nie licze bo robota tak prosta że w jedno popołudnie
można całe mieszkanie samemu wyłozyc i nie za bradzo jest co sknocić.

Krzysiek

22. Data: 2010-06-21 14:00:29

Od: "na102" <g...@P...FM> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:hvnnh7$mfu$1@news.onet.pl...

> Taaa, jasne. Parkiet z ułożeniem i chemią to koszt ok. 150-200 zł/m2. To
> ci zostaje jakies 200-250 zł/m2. Już to widzę jak z tej kwoty kupujesz
> zabudowe kuchenną ze sprzętami zabudowanymi, robisz lazienkę, kupujesz
> drzwi wewnętrzne, włączniki, kontakty, lampy, etc.
> To tak jakbym sluchał chwalenia się ile to spali komus auto, takie same
> bajki.
no sorki ale na drugiej grupie napisales ze przyzwoicie to juz panele

23. Data: 2010-06-21 14:06:33

Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:hvnkfe$dda$1@news.onet.pl...
> Moi klienci nie są od słuchania moim rad, bo nie takie jest moje zadanie.
> Od teraz będę im mówić, że pewien Kris z grupy dyskusyjnej twierdzi, że są
> idiotami bo tyle płacą. A tych idiotów to są tysiące.

Ty twierdzisz że sa idiotami widocznie. Ja nic takiego nie napisałem.
Widocznie Twoi klienci maja aktualnie bardzo wysoką zdolnośc kredytowa to
moga zaszaleć słuchając Twoich rad.
Zreszta ich kasa ich problem.

Krzysiek

24. Data: 2010-06-21 14:23:29

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoi klienci płaca pewnie sporo więcej

Przecież nie wiesz czym się zajmuje, więc ośmieszasz się takimi tekstami.

> Ja znam takich co gres kupuja po 30-40zł + ulozenie 30zł(wiem wiem za 30zł
> to pewno tragicznie ułożą, dobrze to tylko za 100zł/mkw)

Tak, tak, jak ktoś kładzie parkiet w mieszkaniu to kładzie od razu najtańszy
gress.

> [...]
> 40-50zł. Koszt ułożenia nie licze bo robota tak prosta że w jedno
> popołudnie można całe mieszkanie samemu wyłozyc i nie za bradzo jest co

A może byś przestał odbiegac od tematu? Zostało przedstawione konkretne
wykończenie.

25. Data: 2010-06-21 14:25:18

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no sorki ale na drugiej grupie napisales ze przyzwoicie to juz panele

Widocznie nie jesteś w stanie nadążyć z wątkiem. Proponuję śledzić co komu
odpisuję to może załapiesz o co chodzi. Podpowiem - został podany standard
wykończenia z nierealną ceną.

26. Data: 2010-06-22 07:02:27

Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic pisze:

> [...]
> drzwi wewnętrzne, włączniki, kontakty, lampy, etc.
> To tak jakbym sluchał chwalenia się ile to spali komus auto, takie same

Może nie uwierzysz, ale w przedpokoju, łazience, ubikacji, garderobie i
kuchni nie mam parkietów, a terakota to wychodzi jednak "trochę" taniej.

Masz prawo nie wierzyć, ale zapewniam cię, że mam policzone na prawdę
dokładnie wszystkie, nawet najdrobniejsze wydatki z taśmami maskującymi
włącznie.

Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

27. Data: 2010-06-22 07:46:29

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz prawo nie wierzyć, ale zapewniam cię, że mam policzone na prawdę
> dokładnie wszystkie, nawet najdrobniejsze wydatki z taśmami maskującymi
> włącznie.

No to ja pozostanę przy braku wiary.

Termometr z zapisem temperatury ?
Krem pod oczy czyli gdzie?