Całunowa Wielkanoc

11. Data: 2013-03-31 19:07:58

Temat: Re: Całunowa Wielkanoc
Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-31 20:56, Chiron pisze:
> Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...

> Hmm, ale ja nie żywię negatywnych emocji do Ciebie. Uważam, że oboje w
> naszych relacjach mamy problemy komunikacyjne. I tylko my możemy to
> zmienić.
to dlaczego nazwałeś mnie chamka jak twierdził ghost?

12. Data: 2013-03-31 19:28:28

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

f.googlegroups.com...

> to dlaczego nazwałeś mnie chamka jak twierdził ghost?

Jak twierdził ghost? To może pytanie powinno brzmieć: dlaczego ghost tak
twierdził? A to jest grupa usenetowa- masz dostep do wszystkich postów.
Znajdź mi ten, w którym Cię tak nazywam- albo spytaj ghosta, czemu Cię
okłamuje

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

13. Data: 2013-03-31 21:16:15

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

f.googlegroups.com...

> no to i ja się napiję. ciekawe czy ghoscik sie napruł

ale, żeżęcoocsssooohozziii?

14. Data: 2013-03-31 21:24:33

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> twierdził? A to jest grupa usenetowa- masz dostep do wszystkich postów.
> Znajdź mi ten, w którym Cię tak nazywam- albo spytaj ghosta, czemu Cię

Płoszem:
<cytat autor=chiron data=30.03.2013 02:07 temat="czas na małżestwa grupowe">
Niestety- rozmówca czasem też rozumie to zupełnie na opak, takie moje
niezauważanie jego chamstwa: otóż uznaje on, że ja jestem aż tak bardzo
głupi że nie rozumiem nawet tak grubych krotochwil- i zaczyna strzelać
jeszcze cięższą artylerią. Przykładem niech tu będzie właśnie tego typu
zachowanie Izy w stosunku do mnie
</cytat>

W skrocie
"moje nieazuwazenie jego (rozmowcy) chamstwa [...] Przykładem niech tu
będzie właśnie tego typu
zachowanie Izy w stosunku do mnie"

Innymi slowymi zachowaniowosc Izy w stosunku do siebie nazwales
chamstwem. Cham to czlowiek zachowujacy sie po chamsku.

To jak, powiesz nam od kiedy (mniej wiecej):
1. Na obecnych ziemiach polskich powstanie zydoland?
2. Bedzie obowiazek doprowadzania dzieci do spedalajacych szkol?

15. Data: 2013-03-31 21:57:05

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> To_są_Święta_stricte_religijne

... wesołego pierdolca :)

Dębska

16. Data: 2013-03-31 22:13:43

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

[...]

Chiron. Wiem że masz ghosta w kaefie, dlatego spieszę ci donieść że
właśnie napisał że jesteś chuj.

Dębska

17. Data: 2013-03-31 22:14:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 Mar 2013 03:52:17 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Wszędzie o tym jest, nawet wyborcza o tym pisze, poza tym ile jeszcze
> będziesz zaśmiecał bzdurami psychologie, całun zrobił Leonardo da
> Vinci , idź komuś innemu wciskać kity. Kurwa nawet w święta pierdolec
> religijny.

Chciałabym powiedzieć to samo, tylko innymi słowami :-)
Całun mnie aż tak bardzo nie absorbuje. W ogóle nie mam do niego stosunku.
--
XL "W każdym narodzie musi się wyrobić ponad masy jakaś inteligencja i
rodzaj

18. Data: 2013-03-31 22:22:38

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-31 23:24, Ghost pisze:

> [...]
>
> Innymi slowymi zachowaniowosc Izy w stosunku do siebie nazwales
> chamstwem. Cham to czlowiek zachowujacy sie po chamsku.
a to stary śrubokręt , chciał się wykręcić pacz

19. Data: 2013-04-01 04:39:46

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ghost pisze:
>
> [...]
>
> Chiron. Wiem że masz ghosta w kaefie, dlatego spieszę ci donieść że
> właśnie napisał że jesteś chuj.

zua many*

*z ang.wielokrotnego

20. Data: 2013-04-01 04:42:54

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a to stary śrubokręt , chciał się wykręcić pacz

zafsze i fszendzie, piepsznonc a potem udawac obrazonaego

Teraz to siem jusz na pewno nie dowiemy kiedy:
1. Na obecnych ziemiach polskich powstanie zydoland?
2. Bedzie obowiazek doprowadzania dzieci do spedalajacych szkol?

Eksmisja bez eksmisji...czyli ludzka twarz urzednikow?
Świątecznie.
Świat w roku 2000...
Troskliwość Unii.
Nie ma różnic.