Cambridge dieta cd.

11. Data: 2003-07-07 17:15:24

Temat: Re: Cambridge dieta cd.
Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:be1res$1qdk$2@foka1.acn.pl,
Tomasz 'Merlin' Kolinko <t...@p...qs.pl> typed:

> A najprawdopodobniej - placebo.

Najprawdopodobniej to w konsekwencji restrykcyjnej diety Jacek doprowadzil
sie do chwilowej hipoglikemii. Objawem hipoglikemii moze byc wlasnie m.in.
bol glowy i ogolne zmeczenie, ktore mijaja po ustabilizowaniu poziomu cukru
we krwi. Stad cukierek wcale nie stanowil placebo, a wlasnie skuteczny
sposob na podwyzszenie poziomu glukozy.

Pozdrawiam,
Karola, MM

12. Data: 2003-07-08 08:27:13

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w
wiadomości
03.jasien.net...
> [...]
cukru
> we krwi. Stad cukierek wcale nie stanowil placebo, a wlasnie skuteczny

Mialam sie w tym watku juz nie wypowiadac,bo autor sobie tego nie zyczyl,ale
powiem tylko tyle-jesli sposob odzywiania sie doprowadza do
hipoglikemii,jest to zly sposob.Poziom cukru we krwi powinien byc
stabilny.Wtedy cukierek nie jest potrzebny.
Ale to inna kwestia.Nie bede sie narzucac.Pozdrawiam Hafsa bez hipoglikemii.

13. Data: 2003-07-08 10:56:03

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bee3fh$19f$1@inews.gazeta.pl,
Hafsa <h...@g...pl> typed:

> Mialam sie w tym watku juz nie wypowiadac,bo autor sobie tego nie
> zyczyl,

Przepraszam, nie zauwazylam, ostatnio czesto zmieniam komputery, z ktorych
odbieram poczte i nie zawsze udaje mi sie czytac watki w calosci. =[

> ale powiem tylko tyle-jesli sposob odzywiania sie doprowadza do
> hipoglikemii,jest to zly sposob.Poziom cukru we krwi powinien byc
> stabilny.Wtedy cukierek nie jest potrzebny.

Ja sie nie upieram przy tym, ze to byla hipoglikemia, nie jestem lekarzem
ani nikim takim. Tak mi sie tylko luzno skojarzylo: bol glowy ustapujacy po
zjedzeniu cukierka = hipoglikemia. Swoje zdanie na temat DC na wszelki
wypadek zachowam dla siebie. =]

Pozdrawiam,
Karola

14. Data: 2003-07-09 11:38:41

Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa,
nie martw sie, i tak Cie lubie,
zreszta jak wszyscy na tej grupie :)

15. Data: 2003-07-10 13:26:59

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jb" <j...@m...torun.pl> napisał w wiadomości
> Hafsa,
> nie martw sie, i tak Cie lubie,
> zreszta jak wszyscy na tej grupie :)
Dziekuje.Ja sie nie martwie-powtorzylabym to,co napisalam kiedys,ze zawsze
mi szkoda kogos,kto popelnia bledy,skoro mozna przed nimi sie ustrzec,no ale
nie napisze tego,bo znow dostane reprymende.Moze to moje skrzywienie
zawodowe ;-))) Chcialabym,by nie zaszkodzic sobie samemu.Pozdrawiam Hafsa

MM a drożdze....
Programy komputerowe wspomagające kontrolę żywienia
pytanie do wszystkich - FAQ
tłuste ryby MM
dieta Kekwicka