Candida albicans - pilne !

11. Data: 2002-02-27 08:30:14

Temat: Re: Candida albicans - pilne !
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p4g4j" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
news:a5h0v5$3q9$1@onyx.icpnet.pl...

> Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> anonimowych
>
> Czesc !
> A' propos anomimu - to Ty sie nie podpisujesz.
> Jesli jest podana nazwa jednostki chorobowej,
> zakladam, ze dzieckojest leczone i w pytaniu
> chodzilo o wspomaganie.

Czy kłopoty ze zrozumieniem tekstu pisanego to skutek herbalife?
Pytanie było o odżywianie! Czyli po prostu o rodzaj diety...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

12. Data: 2002-02-27 14:33:45

Od: "p4g4j" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> napisał w wiadomości
>żadnej chemii typu Herbalife,
> pozdr
> Grzegorz

Czesc! Jak widze niewiele wiesz o Herbalife.
W tych produktach nie ma chemii.
Produkty sa w 100% naturalne.
Pozdrawiam - Jagna

13. Data: 2002-02-27 14:35:03

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> napisał w wiadomości
>
> Czesc! Jak widze niewiele wiesz o Herbalife.
> [...]
Cześć Jagno,
po pierwsze nie jestem pewien, czy tam nie ma chemii - moja podejrzliwa
natura każe mi wietrzyć podstęp /Siwa i Chaciur powiedzą - teoria spisku/.
Dla przykładu - są produkty, w których składzie występuje aspartam, a w
składzie nie jest on wymieniony. Naważniejsze jednak jest, że występują tam
zioła /nie wiem jakie/, a zioła mogą być dla dzieci bardzo szkodliwe.
pozdr
Grzegorz

14. Data: 2002-02-27 14:52:13

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Wasiak <g...@r...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5iqqf$ua$...@n...tpi.pl...
> po pierwsze nie jestem pewien, czy tam nie ma chemii - moja podejrzliwa
> natura każe mi wietrzyć podstęp /Siwa i Chaciur powiedzą - teoria spisku/.

:)) Aby Cie uspokoic od razu napisze,
ze jestem zwolennikiem jedzenia naturalnych
produktow, tyle ze przy okazji walcze o
minimalizacje przemocy.
I taki Herbatralala mam gdzies, ot jeszcze jedna
firma, zarabiajaca na ludziach naszych czasow.
Bo to jest tak, ze jak ktos ma troche pieniedzy,
i bardzo chce schudnac, i byc zdrowy; to je chetnie
wyda, tak po prostu. Chce na to przeznaczyc
czesc tej energii jaka pozyskal w postaci pieniadza.
I ciezko jest przetlumaczyc, ze lepiej mniej jesc
i wiecej sie ruszac. Te pieniadze to forma uspokojenia
sumienia.

pozdrawiam slodko;)
Chaciur

15. Data: 2002-02-27 15:01:35

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiadomości
>
> Czesc Grzegorzu !
> Ja jestem pewna - tam nie ma chemii.
> Oczywiscie mozesz byc podejrzliwy - Twoje prawo.
> Gdyby zioła zawarte w produktach Herbalife
> mogly komus zaszkodzic, bylyby sprzedawane
> w aptekach ,lub nie dostalyby polskich atestów
> i zgody na taka sprzedaz.
> Serdecznie pozdrawiam - Jagna
Nie o to chodzi - np. w onecie wczoraj czytałem przedruk z niemieckiej
prasy, dotyczący zgubnego wpływu olejków eterycznych szczególnie na
niemowlęta - te olejki są też dopuszczone do spożycia.
Dlatego uważam, że w przypadku szczególnie małych dzieci - delikatnych
organizmów należy zachować szczególną ostrożność - a co za tym idzie, uważać
bądź też całkowicie unikać ziół.
pozdr
Grzegorz

16. Data: 2002-02-27 15:02:39

Od: "p4g4j" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2002-02-27 16:21:37

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> wrote in

> po pierwsze nie jestem pewien, czy tam nie ma chemii - moja
> podejrzliwa natura każe mi wietrzyć podstęp /Siwa i Chaciur powiedzą -
> teoria spisku/.

Szczerze powiem węszenie chemii w takich cudownych preparatach mi
nieobce... :))

siwa

18. Data: 2002-02-27 16:24:16

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"p4g4j" <p...@i...pl> wrote in news:a5is24$f65$1@onyx.icpnet.pl:

> Gdyby zioła zawarte w produktach Herbalife
> mogly komus zaszkodzic, bylyby sprzedawane
> w aptekach ,lub nie dostalyby polskich atestów
> i zgody na taka sprzedaz.

A gdyby miały zbawienny wpływ na dzieci byłby masowo zamawiane przez
przedszkola :/
Atest i dopuszczenie do sprzedaży (nawet - o zgrozo - w sklepach
spożywczych) ma również spirytus...

siwa

19. Data: 2002-02-27 16:53:24

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"p4g4j" <p...@i...pl> wrote in message

> Gdyby zioła zawarte w produktach Herbalife
> mogly komus zaszkodzic, bylyby sprzedawane
> w aptekach

wielkie slowa, ja juz dawno nie kupuje nic w aptekach...

20. Data: 2002-02-27 17:16:48

Od: "p4g4j" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
> "p4g4j" <p...@i...pl> wrote in news:a5is24$f65$1@onyx.icpnet.pl:

> Atest i dopuszczenie do sprzedaży (nawet - o zgrozo - w sklepach
> spożywczych) ma również spirytus...

O ile mi wiadomo spirytusu nie sprzedaje się
dzieciom - a wiec sa pewne ograniczenia.
Pozdrawiam - Jagna

Mam problem z wejsciem na te grupe
spalanie tych wstrętnych kcal
Michel Montignac