Re: Catalunya!

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Catalunya!
From: XL <i...@g...pl>
Date: 12 Oct 2017 10:03:33 GMT

<Kviat> wrote:

> To fajnie, że cieszą cię czyjeś problemy.
> To takie polskie, patriotyczne i chrześcijańskie.

Zależy, z czym te problemy. Zawsze mnie cieszy, kiedy jakiś naród wybija
się na niepodległość - problemy zaborców zawsze mnie cieszyły i nadal
cieszą.
Masz rację - to w stu procentach polskie, patriotyczne i chrześcijańskie.
Dzięki.

> Soros Macierewiczowi i Kaczyńskiemu do pięt nie dorasta w robieniu
> wygibasów z Polską.

Cała moja w tym nadzieja!!! Jeszcze czego, żeby zaczął im dorastać lub ich,
uchowaj Panie Boże, prześcigać. Kodziarze i inne swetry, którym płaci za
rozpieprzanie Polski, dopiero by robili wygibasy! Na ulicach byłoby po
zmroku czarno pomimo oświetlenia - bo Polacy całkiem przestaliby się
rodzić, a czarna dzicz ich resztki zapędziłaby do gett, wypuszczając tylko
do roboty na nią :->

--
XL