Catalunya!

1. Data: 2017-10-11 19:40:04

Temat: Catalunya!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No. Wreszcie Unia ma PRAWDZIWY problem, a nie te żałosne, nakręcane przez
Sorosa, wygibasy z Polską.

--
XL

2. Data: 2017-10-12 09:07:09

Temat: Re: Catalunya!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-11 o 19:40, XL pisze:
> No. Wreszcie Unia ma PRAWDZIWY problem, a nie te żałosne,

To fajnie, że cieszą cię czyjeś problemy.
To takie polskie, patriotyczne i chrześcijańskie.

> nakręcane przez
> Sorosa, wygibasy z Polską.

Soros Macierewiczowi i Kaczyńskiemu do pięt nie dorasta w robieniu
wygibasów z Polską.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2017-10-12 12:03:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> To fajnie, że cieszą cię czyjeś problemy.
> To takie polskie, patriotyczne i chrześcijańskie.

Zależy, z czym te problemy. Zawsze mnie cieszy, kiedy jakiś naród wybija
się na niepodległość - problemy zaborców zawsze mnie cieszyły i nadal
cieszą.
Masz rację - to w stu procentach polskie, patriotyczne i chrześcijańskie.
Dzięki.

> Soros Macierewiczowi i Kaczyńskiemu do pięt nie dorasta w robieniu
> wygibasów z Polską.

Cała moja w tym nadzieja!!! Jeszcze czego, żeby zaczął im dorastać lub ich,
uchowaj Panie Boże, prześcigać. Kodziarze i inne swetry, którym płaci za
rozpieprzanie Polski, dopiero by robili wygibasy! Na ulicach byłoby po
zmroku czarno pomimo oświetlenia - bo Polacy całkiem przestaliby się
rodzić, a czarna dzicz ich resztki zapędziłaby do gett, wypuszczając tylko
do roboty na nią :->

--
XL

4. Data: 2017-10-12 12:55:54

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.10.2017 o 19:40, XL pisze:
> No. Wreszcie Unia ma PRAWDZIWY problem, a nie te żałosne, nakręcane przez
> Sorosa, wygibasy z Polską.

Jestem przeciwny rozbiorowi Hiszpanii

5. Data: 2017-10-12 13:05:06

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 12 października 2017 12:03:34 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> cieszą.
> Masz rację - to w stu procentach polskie, patriotyczne i chrześcijańskie.

Hiszpanie nasi okupanci?
To tak jak gdyby się cieszyć z rozruchów w jakimś Nagorno-Karabachu za CCCP,
które nie były skierowane ani przez Ruskich, ani przeciwko nim.

6. Data: 2017-10-12 16:47:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-12 o 12:03, XL pisze:

> Zależy, z czym te problemy.

Czyli jednak problemy cię cieszą. To smutne.

> Zawsze mnie cieszy, kiedy jakiś naród wybija
> się na niepodległość - problemy zaborców zawsze mnie cieszyły i nadal
> cieszą.

Bo twój umysł utknął w XIX wieku. Mentalnie i na poziomie tamtej wiedzy.
Ci którzy uczyli się historii wiedzą, że nacjonalizmy do niczego dobrego
nie prowadzą, chodzili do szkoły i dlatego teraz nie musimy żebrać o
paszporty.

> Masz rację - to w stu procentach polskie, patriotyczne i chrześcijańskie.
> Dzięki.

Czyli wszystko to, czego normalni ludzie się wstydzą.
Pisowskiej polskości.
Pisowskiego patriotyzmu.
Pisowskiego chrześcijaństwa.
Pisowskiego stanu umysłu.

> Cała moja w tym nadzieja!!!

Żeby polskę rozpieprzyć?
To ty jesteś patriotką czy nie jesteś? Zdecyduj się.

> Jeszcze czego, żeby zaczął im dorastać lub ich,
> uchowaj Panie Boże, prześcigać.

To tylko twoje urojenia. Oni nie potrzebują pomocy w rozpieprzaniu. To
jedyne w czym są dobrzy.

> Kodziarze i inne swetry, którym płaci

Cały świat ma polewkę z tych waszych urojeń :)

> za rozpieprzanie Polski, dopiero by robili wygibasy! Na ulicach byłoby po
> zmroku czarno pomimo oświetlenia

Przecież jest czarno. Kler się nadmiernie rozpanoszył.

> - bo Polacy całkiem przestaliby się
> rodzić, a czarna dzicz ich resztki zapędziłaby do gett, wypuszczając tylko
> do roboty na nią :->

W przeciwieństwie do kochających swobody pislamistów :):)
Ależ ty masz bałagan w głowie. Mieszają ci się fantazje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2017-10-12 16:57:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Jestem przeciwny rozbiorowi Hiszpanii

Najpierw poczytaj historii trochę, o tym, jak Katalonia została przyłączona
do Hiszpanii.
Ja od zawsze popieram Basków i Katalończyków.
I jakoś nikt nic nie miał przeciwko rozpadowi Jugosławii :->

--
XL

8. Data: 2017-10-12 16:58:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Hiszpanie nasi okupanci?

Przeczytaj ze zrozumieniem.

> To tak jak gdyby się cieszyć z rozruchów w jakimś Nagorno-Karabachu za CCCP,
> które nie były skierowane ani przez Ruskich, ani przeciwko nim.

J.p.

--
XL

9. Data: 2017-10-12 17:12:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Czyli jednak problemy cię cieszą. To smutne.

No.
Czasem nawet bardzo.
Płaczesz już?

> Bo twój umysł utknął w XIX wieku. Mentalnie i na poziomie tamtej wiedzy.

Dziękuję za uznanie. Będę równie zaszczycona nawet jeśli porównasz go z
czasami Arystotelesa.
Serio!

> [...]
> paszporty.

> Czyli wszystko to, czego normalni ludzie się wstydzą.

Są normy twoje i normy moje. Twoje normy mam w... poważaniu. Teraz moje
normy obowiązują. Możesz sobie swoje wsadzic w... w ten swój wstyd.

> Pisowskiej polskości.
> Pisowskiego patriotyzmu.
> Pisowskiego chrześcijaństwa.
> Pisowskiego stanu umysłu.

> Żeby polskę rozpieprzyć?
> To ty jesteś patriotką czy nie jesteś? > Zdecyduj się.

Czytaj ze zrozumieniem i nie zawracaj gitary. Korepetycje dziś już
zakończyłam, po 17ej nie udzielam.

> To tylko twoje urojenia. Oni nie potrzebują pomocy w rozpieprzaniu. To
> jedyne w czym są dobrzy.

Bingo! Kodziarstwo faktycznie jest w tym ekspertem.

> Cały świat ma polewkę z tych waszych urojeń :)

,,Cały świat" albowiem tylko czeka, żeby zrobić dobrze Polsce.
Biedny, niedoceniony ,,cały świat". Z Makrelą i Sorosem na czele. Ta niech
polewa.
LOL

> Przecież jest czarno. Kler się nadmiernie rozpanoszył.

Dla mnie OK. Chcę panoszenia kleru.

> W przeciwieństwie do kochających swobody pislamistów :):)
> Ależ ty masz bałagan w głowie. Mieszają ci się fantazje.

Czy fantazje to się okaże.

--
XL

10. Data: 2017-10-12 17:12:15

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.10.2017 o 16:57, XL pisze:
> Najpierw poczytaj historii trochę, o tym, jak Katalonia została przyłączona
> do Hiszpanii.
> Ja od zawsze popieram Basków i Katalończyków.
> I jakoś nikt nic nie miał przeciwko rozpadowi Jugosławii :->

Basków nie lubię.
To tak jakby popierać Ślązaków i Kaszubów przeciw Polsce

VaxigripTetra
Taką Polskę mamy!
Tajemnica sukcesu PiS...
Obłudni Niemcy nie mogą się pogodzić z utratą dominacji.
racjom