Catalunya!

11. Data: 2017-10-12 18:10:08

Temat: Re: Catalunya!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-12 o 17:12, XL pisze:

> No.
> Czasem nawet bardzo.
> Płaczesz już?

Nie. Ale nie cieszy mnie twoja tępota.

> Dziękuję za uznanie.

Ludzie od tamtego czasu się rozwinęli. Ty nie.
Ale skoro z tego się cieszysz...

> Będę równie zaszczycona nawet jeśli porównasz go z
> czasami Arystotelesa.
> Serio!

Nie myl czasów Arystotelesa z Arystotelesem.
W XIX wieku też żyło kilku mądrych ludzi, na początku XX również, a mimo
tego tacy jak ty doprowadzili do wojny.

> Są normy twoje i normy moje. Twoje normy mam w... poważaniu. Teraz moje
> normy obowiązują. Możesz sobie swoje wsadzic w... w ten swój wstyd.

Hitlerowcy i ISIS też mieli inne normy w poważaniu. Niczym się od nich
nie różnisz.

> Czytaj ze zrozumieniem i nie zawracaj gitary. Korepetycje dziś już
> zakończyłam, po 17ej nie udzielam.

A czego nie zrozumiałaś? Zapytaj, to ci wytłumaczę.

> Bingo! Kodziarstwo faktycznie jest w tym ekspertem.

Czytaj ze zrozumieniem.

> ,,Cały świat" albowiem tylko czeka, żeby zrobić dobrze Polsce.

Nie muszą. Ze zdziwieniem patrzą co pislamiści wyprawiają we własnym
kraju. Znają historię Polski lepiej niż większość pislamistów i nie mogą
tego zrozumieć, jak można tak niszczyć własny kraj.

> Biedny, niedoceniony ,,cały świat". Z Makrelą i Sorosem na czele. Ta niech
> polewa.
> LOL

Biedna, niedoceniona Polska...
Sny o potędze. Urojenia pislamistów.

> Dla mnie OK. Chcę panoszenia kleru.

Tak jak pisałem. Niczym nie różnisz się od ISIS. Oni też tego chcą.

> Czy fantazje to się okaże.

W Korei Płn. słońce narodu też realizuje swoje fantazje.
I obywatele są zadowoleni, nie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2017-10-12 19:06:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Basków nie lubię.
> To tak jakby popierać Ślązaków i Kaszubów przeciw Polsce

Nie, to nie to samo. Baskowie to naród, etnicznie i genetycznie zupełnie
odrębny od Hiszpanów, posiadający niegdyś swoje państwo.
A Ślązacy i Kaszubi - nic z tych rzeczy.
--
XL

13. Data: 2017-10-12 19:21:24

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.10.2017 o 19:06, XL pisze:
> Nie, to nie to samo. Baskowie to naród, etnicznie i genetycznie zupełnie
> odrębny od Hiszpanów, posiadający niegdyś swoje państwo.
> A Ślązacy i Kaszubi - nic z tych rzeczy.

Hiszpanie to tradycyjnie katolicki naród, powinniśmy ich popierać a nie
jakichś Basków, którzy używają terroru i głoszą swoje hasła pod flagami
z sierpem i młotem.

14. Data: 2017-10-12 19:49:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Hiszpanie to tradycyjnie katolicki naród, powinniśmy ich popierać a nie
> jakichś Basków, którzy używają terroru i głoszą swoje hasła pod flagami
> z sierpem i młotem.

Piłsudski też był terrorystą.

--
XL

15. Data: 2017-10-12 19:51:50

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.10.2017 o 19:49, XL pisze:
> Piłsudski też był terrorystą.

Piłsudskiego też nie lubię

16. Data: 2017-10-13 02:05:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Piłsudskiego też nie lubię

A u nas co niedziela Mu pod pomnik kwiaty zanoszą.
https://www.google.pl/search?q=kieleckie+pomniki&cli
ent=safari&hl=pl-pl&prmd=imnv&source=lnms&tbm=isch&s
a=X&ved=0ahUKEwiLxJeOpuzWAhXGtBoKHfjdDWIQ_AUIEigB&bi
w=320&bih=445#imgrc=dEb9RqjAw1TjlM:

Oraz Legionowej Czwórce i partyzanckiej Jodle.

--
XL

17. Data: 2017-10-13 13:29:35

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.10.2017 o 19:40, XL pisze:
> No. Wreszcie Unia ma PRAWDZIWY problem, a nie te żałosne, nakręcane przez
> Sorosa, wygibasy z Polską.

Czyli krzykliwa mniejszość Katalończyków ma decydować za większość,
która nie głosowała za?

18. Data: 2017-10-13 13:32:24

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.10.2017 o 13:29, pinokio pisze:
> Czyli krzykliwa mniejszość Katalończyków ma decydować za większość,
> która nie głosowała za?
Uprawnionych 5343358, "tak" 2020144 = 37.8%
nie "tak" : 62.2%

Nie mówiąc już o tym, ze referendum nie było kontrolowane i głosujący za
"tak" głosowali kilka razy.
A czy rozbiór Hiszpanii nie jest na rękę Sorosowi?

19. Data: 2017-10-13 13:35:11

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.10.2017 o 02:05, XL pisze:
> A u nas co niedziela Mu pod pomnik kwiaty zanoszą.

Wolę Dmowskiego

20. Data: 2017-10-13 14:04:09

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 12.10.2017 um 19:21 schrieb pinokio:

> Hiszpanie to tradycyjnie katolicki naród, powinniśmy ich popierać a nie
> jakichś Basków, którzy używają terroru i głoszą swoje hasła pod flagami
> z sierpem i młotem.

To bylo dawno i nieprawda. General Franco sprawil, ze Hiszpania jest
podobna do Francji i Niemiec. Tzn. koscioly sluza glownie turystom. To w
Ameryce Lacinskiej koscioly sa jeszcze wzglednie pelne, ale jak
widzialem, nikt tam nie pomstuje na calujace sie pary i telefonujacych
(Ekwador, Kostarika).
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

VaxigripTetra
Taką Polskę mamy!
Tajemnica sukcesu PiS...
Obłudni Niemcy nie mogą się pogodzić z utratą dominacji.
racjom