racjom

1. Data: 2017-09-30 23:44:51

Temat: racjom
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

wy sobie myslicie Pewnie,
ze nie jest to walka;
bo po co tam walczyc?

pierwsza, tez wazna, odbedz9e sie
niedzy czlowiekiemm a korytkoporcjami
i wszelkimi sp z o.o, w swoim czasie. to normalne.

druga, ta tylko istotna,
miedzy zaswiatami.

o twoja dusze.

dobrze, abyscie to wiedzieli.

jacek

2. Data: 2017-10-01 00:04:32

Temat: Re: racjom
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

to niby kto przyszedl do Polski?
o czym tAK tak powszechnie ze dwa dni temu trabila?
moze nie najwieksza finansowa korporacje tu swe glowne biuro
chce zalozyc?
czuja pismo nosem, czy mysla, ze ja o niczym nieb wiem:)
a moze dwa do dwoch dodac nie umiem?
moze, tylko moze, oni tego nie rozumiejas:)

pewnie, ze troszke spozniony maja zaplon, bo analizy
zbyt przeciez czas zabieraja. ale teraz juz dokladnie wiedza,
o co gra sie, niby, toczy:)

jacek

3. Data: 2017-10-01 00:17:20

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

oczywiscie nie wiadomo, jak to bedzie w swiecie
postkorporacyjnym. ale wiadomo, ze bedzie duzo uczciwiej.

jacek

4. Data: 2017-10-01 00:27:28

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

no wiem, diably, ze wam to za bardzo nie pasuje.
ale, jesli juz jestem, zawsze mozecie wrocic do Boga.
to wszystko co dla was, takze dla siebie, ucztynic moge.

i tak to jest, _bez_ zadnej fety, czy ucz ty:)

pozdrawiam,
jacek

5. Data: 2017-10-01 02:04:53

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

nie, nigdt nie bylem diabkem czy aniolem.
jestem tylko czlowiekiem.
tym, ktorego nieraz okreslaliscie
jako malpa bezwlosowa.
tak wiec, czy ja, czy wy macie na sobie wiecej siersci?
i, jakbyscie mieli mniej, to kto jest starszy?
a jakbyscie mieli wiecej, to czy nie atawizm jest u was w modzie?
:)

pozdrawiamn, pewnie zwe pozdrawiam,
jacek

człowiek
wiersz niepospolity
Karmiciel Jaskolek, dr nauk medycznych
Nie bojmy sie tego powiedziec - Kaczynski wprowadza faszyzm w Niemczech
Takie będą Rzeczypospolite...