VaxigripTetra

1. Data: 2017-10-10 15:27:06

Temat: VaxigripTetra
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje miasto zafundowało seniorom bezpłatne szczepienia przeciw grypie.

2. Data: 2017-10-10 16:01:23

Temat: Re: VaxigripTetra
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <j...@w...pl> wrote:
> Moje miasto zafundowało seniorom bezpłatne szczepienia przeciw grypie.

Nie Twoje ,,miasto", tylko m.in. Ty. Chcesz, to funduj.

--
XL

3. Data: 2017-10-11 14:10:41

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 10.10.2017 um 15:27 schrieb Dirko:
> Moje miasto zafundowało seniorom bezpłatne szczepienia przeciw grypie.

Dobre miasto! U nas od grypy szczepiono chyba od zawsze za darmo. Tak
samo ze szczepionka przeciw boreliozie (FSME). Roznie bylo z zoltaczka,
bo kasy raz placily, innym razem nie, albo ograniczaly dla zagrozonych
zawodow. Ogolnie placi sie za szczepienia od chorob tropikalnych,
profilaktyke od malarii, chyba ze ktos sluzbowo, to wtedy pracodawca
pokrywa koszta. A od oplat lub zwolnienia z nich nie jest panstwo, lecz
kasy chorych.

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

4. Data: 2017-10-11 19:56:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> [...]
> profilaktyke od malarii, chyba ze ktos sluzbowo, to wtedy pracodawca
> pokrywa koszta. A od oplat lub zwolnienia z nich nie jest panstwo, lecz

No ale przecież nikt nie zabroni żadnemu ,,dobremu miastu" kupienia
kilkunastu czy kilkudziesięciu tysięcy szczepionek określonego producenta i
rozdania ich pierwszym lepszym mieszkańcom pod pierwszym lepszym pretekstem
- w zamian za zwykłą wdzięczność... producenta ?

--
XL

Taką Polskę mamy!
Tajemnica sukcesu PiS...
Obłudni Niemcy nie mogą się pogodzić z utratą dominacji.
racjom
człowiek