Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Różaniec do granic

1. Data: 2017-10-11 20:31:02

Temat: Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Różaniec do granic
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=cEdUkvyqUws

2. Data: 2017-10-11 21:14:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> https://www.youtube.com/watch?v=cEdUkvyqUws

Cejrowski góró polityki europejskiej z racji, że dużo jeździ.
Aha.
LOL

--
XL

3. Data: 2017-10-12 03:01:24

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 11 października 2017 21:14:56 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Cejrowski góró polityki europejskiej z racji, że dużo jeździ.
> Aha.
> LOL

Widzę, że przejrzałaś jego shmontzesy ;)

Rachoń, jak się okazuje po jego wypowiedziach nt. jedynie słusznego państwa
na kuli ziemskiej - z tej samej paczki.

Dziwię się, że miałem cierpliwość wysłuchać ich ten lament aj-waj nad rzekami
Babilonu. Zdecydowanie wolę jeśli już, to w znacznie lepszym wykonaniu:
https://youtu.be/2FgDles4xq8

4. Data: 2017-10-16 19:24:54

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"pinokio" <p...@n...adres.pl> wrote in message
> https://www.youtube.com/watch?v=cEdUkvyqUws

I co Ty na to?

Ten Cejrowski ma moim zdaniem nieźle pomieszane w głowie
skoro połączył strzelaninę w Las Vegas z Islamem... żałosne.

5. Data: 2017-10-17 19:53:35

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Cejrowski góró polityki europejskiej z racji, że dużo jeździ.
> Aha.
> LOL
>
> --
> XL

wojtek zarzucal papiezowi, ze buty ma niewyczyszczone.
a powinien, jak glowa kosciokla, reprezentacyjnie chodzic.

moze i powinien, ale wszak nie musi:)

bo buty mu zwisaja tak jak jezusowi
gdy pod biczem chodzil - wszak cos wyswobodzil
nawet gdy zaszczuty z krzyzem w glowie chodzil.

jacek

6. Data: 2017-10-17 22:52:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
>
> bo buty mu zwisaja tak jak jezusowi
> gdy pod biczem chodzil - wszak cos wyswobodzil
> nawet gdy zaszczuty z krzyzem w glowie chodzil.

Ten papież to aktor, czuję w nim coś nieprawdziwego. Jakby był podstawiony
w jakimś złym celu.

--
XL

7. Data: 2017-10-18 19:38:56

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>Ten papież to aktor, czuję w nim coś nieprawdziwego. Jakby był podstawiony
>w jakimś złym celu.

Nikogo nie dziwi, ze dla ikseli Papież Ubogich to antychryst.

8. Data: 2017-10-18 19:50:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Nikogo

Niom. Masz rację, jesteś nikim.

> nie dziwi, ze dla ikseli Papież Ubogich

O. Coś przegapiłam prócz jego starych butów? To już nie urzęduje w złotych
pałacach Watykanu??? A gdzie obecnie? W obozie uchodźczym w Calais, czy
może w jakiejś faweli na pryczy? No no, to dopiero jestem niezorientowana
:->

> to antychryst.

Nieźle cię popieściło dziś. Odstaw to.

--
XL

9. Data: 2017-10-19 01:02:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-18 o 19:50, XL pisze:

a.pl...

> Niom. Masz rację, jesteś nikim.

> O. Coś przegapiłam prócz jego starych butów? To już nie urzęduje w złotych
> pałacach Watykanu???

Jest aktorem bo udaje biednego, a mieszka w pałacu?
Coś jak Rydzyk? Czujesz w Rydzyku coś nieprawdziwego?

> A gdzie obecnie? W obozie uchodźczym w Calais, czy
> może w jakiejś faweli na pryczy?

Ale że powinien mieszkać w faweli?
Rydzyk też powinien?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2017-10-19 09:46:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

a.pl...

> Jest aktorem bo udaje biednego, a mieszka w pałacu?

Aktorem? Śmieszny jesteś, aktor to nikt wazny.
Jest SZKODNIKIEM - bo NIE UDAJE biednego ani biedny nie jest - tylko ma
swoje lobby, które BIEDNYM wmawia, że on coś dla nich robi.
A NIE ROBI. Szkodzi.

> Coś jak Rydzyk? Czujesz w Rydzyku coś nieprawdziwego?

Rydzyk udaje biednego??? Epatuje wiernych gadkami o ubogich i ubóstwie??
Bo ja wiem, że jest bogaty i właśnie temu ma siłę przebicia w Polsce wśród
twoich ulubieńców - a z kolei tylko dzięki tej sile m.in. zapewnił gotowe,
świetnie przygotowane i MŁODE kadry do mediów natychmiast po upadku PO,
które chciało sprzedać Niemcom moją Ojczyznę i nadal chce to robić -
czekając na powrót swojego rudego Godota :->

> Ale że powinien mieszkać w faweli?
> Rydzyk też powinien?

Natychmiast, gdy tylko obwołasz go kapłanem ubogich. Ja nie mam takiego
zamiaru, bo on sam nie przypisuje sobie takiej misji. Pewnie żeby nie
robic konkurencji papieżowi, który ,,nawet" przyjął do siebie starannie
wyselekcjonowaną grupkę kontrolną :->

--
XL

Catalunya!
VaxigripTetra
Taką Polskę mamy!
Tajemnica sukcesu PiS...
Obłudni Niemcy nie mogą się pogodzić z utratą dominacji.