Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Różaniec do granic Re: Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Różaniec do granic

Re: Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Różaniec do granic

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 11 Oct 2017 18:01:24 -0700 (PDT)
Subject: Re: Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Różaniec do granic
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu środa, 11 października 2017 21:14:56 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Cejrowski góró polityki europejskiej z racji, że dużo jeździ.
> Aha.
> LOL

Widzę, że przejrzałaś jego shmontzesy ;)

Rachoń, jak się okazuje po jego wypowiedziach nt. jedynie słusznego państwa
na kuli ziemskiej - z tej samej paczki.

Dziwię się, że miałem cierpliwość wysłuchać ich ten lament aj-waj nad rzekami
Babilonu. Zdecydowanie wolę jeśli już, to w znacznie lepszym wykonaniu:
https://youtu.be/2FgDles4xq8