Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Różaniec do granic Re: Cejrowski i Rachoń: Kataloni a, Las Vegas, Róż aniec do grani c

Re: Cejrowski i Rachoń: Kataloni a, Las Vegas, Róż aniec do grani c

Data: 2017-10-19 11:12:45
Temat: Re: Cejrowski i Rachoń: Kataloni a, Las Vegas, Róż aniec do grani c
Od: Kviat

W dniu 2017-10-19 o 09:46, XL pisze:
> [...]
a.pl...

> Aktorem? Śmieszny jesteś, aktor to nikt wazny.

"Ten papież to aktor"

Ja pierdziu, już sama nie ogarniasz tego co piszesz...

> Jest SZKODNIKIEM - bo NIE UDAJE biednego ani biedny nie jest - tylko ma
> swoje lobby, które BIEDNYM wmawia, że on coś dla nich robi.
> A NIE ROBI. Szkodzi.

Czyli tak jak Rydzyk.

> Rydzyk udaje biednego???

Ja pierdziu, czytaj ze zrozumieniem...
To aktor, jak papież.

> Epatuje wiernych gadkami o ubogich i ubóstwie??

Robi z ubogich jeszcze bardziej ubogich.
Jakbyś nie wiedziała skąd ma kasę... Nie dość, że kasę ciągnie z
budżetu, to jeszcze biedaków naciąga.

> Bo ja wiem, że jest bogaty

I to dlatego tak namawia biedaków do wpłat na swoje konto?

> i właśnie temu ma siłę przebicia w Polsce

Ma swoje lobby.
Wmawia biednym, że coś dla nich robi.
Skoro nie ma różnicy, to po co przepłacać? :):)

> wśród
> twoich ulubieńców - a z kolei tylko dzięki tej sile m.in. zapewnił gotowe,
> świetnie przygotowane i MŁODE kadry do mediów natychmiast po upadku PO,

Przygotowane kadry do mediów? Serio?
Ja już czasami nie wiem, czy ty jesteś taka głupia sama z siebie, czy
masz jakiś interes żeby tak bezczelnie takie bzdury pisać. Trzeba być
idiotą żeby nie wiedzieć co się w tych mediach dzieje.

Tak zakłamanej amatorszczyzny propagandowej, to nawet w Korei Płn.
zazdroszczą.
Oni już nawet sami zaczynają dostrzegać, że przeginają pałę... kogo tam
zawiesili za chamską propagandę o lekarce i jej rzekomych wakacjach
zagranicznych?

> które chciało sprzedać Niemcom moją Ojczyznę i nadal chce to robić -
> czekając na powrót swojego rudego Godota :->

Ty i te twoje urojenia :):)

> Natychmiast, gdy tylko obwołasz go kapłanem ubogich.

Papieżem... już niedługo? :):)

> Ja nie mam takiego
> zamiaru, bo on sam nie przypisuje sobie takiej misji.

Woli misję z kasą? :)

> Pewnie żeby nie
> robic konkurencji papieżowi, który ,,nawet" przyjął do siebie starannie
> wyselekcjonowaną grupkę kontrolną :->

Jak to miło poczytać, gdy wyznawcy zaczynają sami mącić we własnych
szeregach. Nie pierwszy raz.
To kiedy powstanie jakiś odłam katolicko-pislamski? Będziecie mieć
swojego papieża albo papieżycę? Skoro rydzyk ma inną misję, to może ty?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr