Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Różaniec do granic Re: Cejrowski i Rachoń: Kataloni a, Las Vegas, Róż aniec do grani c

Re: Cejrowski i Rachoń: Kataloni a, Las Vegas, Róż aniec do grani c

Data: 2017-10-19 16:05:56
Temat: Re: Cejrowski i Rachoń: Kataloni a, Las Vegas, Róż aniec do grani c
Od: Kviat

W dniu 2017-10-19 o 13:04, XL pisze:
> [...]
a.pl...

> No! Gdzie tu widzisz niekonsekwencję? ,,Czegoś znowu nie
> rozumiesz?"//chamskie

"Aktorem? Śmieszny jesteś"

Czegoś znowu nie zrozumiałaś?

> Sami dają.

Aaaa... no tak... skoro sami dają, to wszystko w porządku :):)
Ja się nie dziwię, że prości ludzie dali się omamić i dają.
Ja się dziwię, że on taki bogaty, a dalej bierze te pieniądze... od
biednych.
Ale widzę, że ci to imponuje.

> Ty dajesz komu innemu, więc ci ci do ich kasy?

Szkoda mi tych ludzi. Bogaci z którymi się zadaję nie mieliby sumienia
wyciągać ostatnich groszy od biedaków.

> I szczegolnie teraz już dobrze wiedzą, na co dają - bo widzą.

Nie widzą. Zostali oszukani. I dobrze o tym wiesz.

> Ale ty, biedaku, zawsze możesz dać jakiemuś POwiakowi na wycyganienie
> kolejnych warszawskich kamienic. Jeśli zdąży 333-}

Masz jeszcze jakieś głupie pomysły?
Nie odpowiadaj :):)

> Wpłacam i nie czuję się biedna.

No tak... skoro ty się dajesz naciągnąć, to znaczy, że ma zezwolenie na
naciąganie wszystkich biedaków.
Twoja logika jest zadziwiająca :)

> Ale może ty czujesz się bogaty. To
> złudzenie - i tak pójdziesz boso.
> Gdy zawoła Bóg.

Chciałabyś :):)
Nie wiem, kto cię tam woła, ale ja nie słyszę żadnych głosów w głowie :)

> Moja kasa zostaje w Ojczyźnie.

Naiwna :)

> Serio.
> Co, nie widać, jak powywalali stare postkomusze POwskie święte krowy i dali
> młodych?

Widać. Oglądalność spadła na dno. Pełny profesjonalizm :)

> 90% po szkole Rydzyka. To już wiesz, po co ta szkoła była
> stworzona i po co dotacje oraz na co poszły moje pieniądze.

Faktycznie, masz się czym pochwalić.
Normalny człowiek by się wstydził, a ty tak publicznie...?

> A PO się obudziła w TV-nocniku. LOL

Ale miało być lepiej :):)

> No - PO leży i kwiczy. I leci na łeb. Ich rudy Godot, nawet jeśli
> przyjdzie, zastanie glebę.

No pewnie. Pislamiści bardzo się starają, żeby tylko gleba tutaj
została. Dobrze im idzie.

> Wydarzenia w Korei mnie nie kręcą.
> Sorry.

I znowu próbujesz uciekać od odpowiedzi :):)
Jak zwykle trafiłem w sedno.

> Zobaczymy, co kto sobie roi.

Ale dotarło do ciebie, że cudzoziemcy wykupili więcej ziemi w Polsce za
czasów pislamu, a nie za PO?
To ile lat już pislam rządzi? Szybko im poszła ta wyprzedaż obcym
majątku narodowego, tej Ojczyzny :)

> Ale oczywiście ja doskonale rozumiem, że rudy Godot będzie probował jednak
> przyjść - wspomagany srebrnikami przez niemiecką i żydowską (o tempora!)
> agendy z Sorosem na czele. Ale - damy radę, damy radę :->

Sny o potędze! Sny o potędze...
Jakie to żałosne.

> Czytaj i literuj: k a p ł a n e m.

Co tak skromnie? :):)
Domyśliłem się, że tobie nie wypadało...

> Wiem, że trudne, ale zmobilizuj się, nie zawstydzaj swojej nauczycielki z
> zerówki...

Wyszło na to, że ja Rydzykowi lepiej życzę niż ty :):)

> No i trochę wiedzy:
> https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Kapłan
>
> ,,Czegoś jeszcze nie rozumiesz?"//chamskie pytanie

Pierdzielisz. On kapłanem ubogich jest od dawna. A raczej kapłanem
pieniędzy ubogich.
Teraz należy mu się papiestwo.

> MUSI woleć. Tylko kasa może pokonać kasę. Twoi ją (jeszcze!) mają, a nasi
> wobec ich chamskiej buty mają mieć tylko ten krzyżyk, na który wy szczycie?
> Niedoczekanie. Jeszcze więcej mu wpłacę.

Wpłać mu wszystko co masz. Ucieszy się. A i tak nadal będzie miał ciebie
gdzieś. Tak jak do tej pory.
Naiwność ludzka nie zna granic :)

Czyli zgadłem...
To co? Papież czy papieżyca?